הוד בן הרצל יאמן את עפולה
ספסל ,28/06/2014

אחרי שיחות עם מספר מאמנים בשבוע האחרון, מצאה עפולה מחליף לרמי הדר (שעבר לחיפה). הוד בן- הרצל, שאימן בעבר בלאומית בכפ"ס ובאשקלון, חתם לעונה הבאה וינסה לשחזר את העונה הטובה של עפולה שהסתיימה בגמר הפליאוף.

עירוני הפועל עפולה סיכמה הערב לעונה הבאה עם המאמן הוד בן הרצל שיחליף את רמי הדר שעבר למכבי חיפה לפני כשבועיים. הנהלת הקבוצה קיימה בשבוע האחרון שיחות עם מס' מאמנים וכאמור הערב הגיעה לסיכום עם הוד בן הרצל.

הוד, בן 45, אימן בלאומית שלוש שנים בכפר סבא שם היה גם מנהל מקצועי של המחלקה כ10 שנים. את העונה שעברה החל כעוזרו של בוסאני בראשון לציון ומשם עבר לאליצור אשקלון איתה הגיע לרבע גמר הפלייאוף בעונה שעברה. בעבר שימש כעוזר מאמן בנבחרות הקדטים והעתודה ואימן את נבחרת הנוער למכביה.

בן הרצל אמר הערב לאחר שסיכם את תנאיו בקבוצה: "אני מאוד שמח וגאה להגיע למועדון מפואר בעל היסטוריה גדולה בכדורסל הישראלי, זהו מועדון עם הווה מרשים ואני מקווה להוביל אותו גם לעתיד מצויין. אני מאד שמח להיכנס למסגרת שמכוונת גבוה ורוצה להתמודד שוב בצמרת הליגה על העלייה בשאיפה שבשנה הבאה נתקדם מקום אחד למעלה בסיום העונה. זהו אתגר מאוד מסקרן בשבילי לבנות צוות שיהיה מחוייב לקבוצה למועדון ולקהל ותמשיך לייצג את העיר עפולה בגאווה".

יוסי מלכה יו"ר המועדון אמר: "חיפשנו מאמן שימשיך את רוח המועדון ויבנה קבוצה לוחמת הגנתית שתמשיך להיאבק בצמרת הליגה השנייה ויחד עם זאת תמשיך לגדל צעירים מבטיחים ולקדם אותם כפי שעשינו בשנים האחרונות. בשבוע הקרוב תיפגש הנהלת הקבוצה עם המאמן ויחד נתחיל בבניית הסגל לעונה הבאה".



בן הרצל בעונה החולפת באשקלון (צילום: גלעד חזון)






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();