שמחוני. עובר דרומה



שמחוני ביבנה, לואיס באתא
ספסל ,19/06/2014

אוהד יתום מצרף ליבנה את מי שהיה חלק מהחמישיה שלו בעונה החולפת במגידו, ג'ורדן לואיס שסיים את העונה החולפת בגמר הפליאוף עם עפולה נשאר בצפון וישחק בקרית אתא. כמו כן, אולם חדש ליבנה.

-- ניב שמולי, מתן בן- עוז --

אוהד יתום מביא איתו ליבנה את הגארד מטבעון והוא מצטרף לאיגור מאיור שחתם בשבוע שעבר. שמחוני, בוגר מחלקת הונער של מכבי ת"א ובעל עבר בליגת העל, חתם השבוע לעונה הקרובה באליצור יבנה. כאמור אשתקד שיחק שמחוני בטבעון/מגידו תחת אוהד יתום וניפק 8.6 נק' ו-4.2 אס', כשהוא פותח ברוב המשחקים בחמישיה. משחקו הטוב ביותר העונה היה מול כפ"ס במחזור השמיני בו קלע 16 נק' ב-33 דק' וחילק 6 אסיסטים. שמחוני (22, 1.92) מצטרך לאיגור מאיור שחתם בשבוע שעבר ושניהם יהיוו קו אחורי צעיר המאפיין את המאמן אוהד יתום. ביבנה עומלים על בניית הסגל לעונה הקרובה ומקווים לסגור את הקאדר הישראלי בקרוב כאשר דניאל תמיר עזב להונגריה.

בעניין אחר, הקבוצה צפויה לעבור בעונת המשחקים הקרובה לאולם הספורט העירוני על שם רלף קליין אשר יהיה מוכן בקרוב ויחליף את האולם ברחוב שבזי. האולם צפוי להיכל כ 1200 מקומות ולשמש גם לכדוריד וכדורעף.


המתאזרח של הפועל עפולה בעונה שעברה, ג'ורדן לואיס (בן 25, 1.95), ממשיך לעונה נוספת בישראל. לואיס ישחק בעונת 2014/15 תחת שרון אברהמי, אצל הקבוצה הצפונית מקריית אתא. סה"כ זוהי העונה השנייה של היהודי בארץ הקודש, וזוהי כבר תחנתו השלישית.

לואיס הגיע בעונה שעברה לקבוצת מכבי "איתי" באר יעקב, והיה אמור להיחשב כגניבת העונה. יש האומרים כי המתאזרח עמד בציפיות ויש הטוענים אחרת. בקבוצתו של ירון אביב, הפורוורד שיחק עד מחזור 19, והעמיד שם ממוצעים לא רעים בכלל שכללו 12.2 נק', 4.6 ריב', 1.5 אס', 13.2 במדד ב- 25 דק' על הפרקט. בתום המחזור ה- 19, עבר לואיס להפועל עפולה עקב בעיות כספיות מצד הקבוצה מהבאר. בעונתו הסדירה בעפולה, הישראלי/אמריקאי השיג ממוצעים של 6.1 נק', 3.7 ריב', 7.1 במדד ב- 20 דק'. בפלייאוף העליון ממוצעיו עלו מעט: 8.3 נק', 4.8 ריב', 10.1 במדד ו- 1.4 אס' ב- 31 דק' משחק.

משחקו הטוב ביותר העונה היה במדי באר יעקב במחזור ה- 17 מול עירוני נהריה. המתאזרח קלע 34 נק' (4/8 לשלוש, 9/13 לשתיים), קטף 5 ריב' והוסיף 5 חט', 7 סח' עבירות, 35 במדד וכל זה ב- 39 דקות.

לואיס הוא אחת מההחתמות הראשונות של אברהמי, ונכון לעכשיו מי שעזבו את הקבוצה מהקריות הם כריס ווטסון (הפועל ב"ש), אילן נניקשווילי (הפועל חיפה) וסיימון פארין (עירוני נהריה).



לואיס. נשאר בצפון






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();