תומר ששון, משחק שיא שלו (Stanislav CHLUP)



יסתפקו במקום השני
ספסל ,16/06/2014

נבחרת הכיסאות גלגלים הפסידה 60:56 בגמר אליפות אירופה דרג ב' למארחת צ'כיה, ותתנחם במדלית הכסף ובכרטיס חזרה לדרג א'. תומר ששון ורועי רוזנברג הובילו את הנבחרת עם 16 כ"א.



אחרי אליפות מצויינת שכללה 4 ניצחונות בהפרש ממוצע של מעלה ל20 נק', הגיע הערב ההפסד הראשון והמתסכל מאוד. הנבחרת שחגגה אתמול את הניצחון בחצי הגמר ואת ההעפלה חזרה לדרג א', רצתה לחזור ארצה גם עם מדליית הזהב. מולה התייצבה המארחת צ'כיה, שהפסידה לה כבר באליפות הנוכחית ב31 הפרש בשלב המוקדם. המשחק היה צמוד לכל אורכו, והוכרע רק בדקות הסיום. עם זאת, אנחנו מאוד גאים בנבחרת שלנו ובטוחים שהיא תייצג אותנו בכבוד גם בשנה הבאה באליפות דרג א'!


מהלך המשחק

ישראל פתחה עם שי חיים, אלון דור און, רועי רוזנברג, תומר ששון וכפיר ניימרק. על אף מספר איבודים בפתיחת המשחק, ישראל לקחה מוקדם את ההובלה כשתומר ששון עם 4 נק' קובע 10:4. שתי הנבחרות הרבו להחטיא וקיבלנו דקות רבות נטולות סל ברבע הראשון. 2 וחצי דקות לסוף הרבע שני הצדדים איפסו את היד, והיתרון של ישראל נמשך עד סוף 10 הדקות הראשון, 14:8, כשגם הדקה האחרונה הייתה נטולת נקודות.

רוזנברג ושאבו הריצו ל18:12 2 וחצי דקות בתוך הרבע השני, אבל הצ'כים לא רצו לתת למשחק לברוח וחזרו לשיוויון 20. המשחק הצמוד נמשל כבשני הצדדים החליפו נקודות והלכו הרבה אל הקו, ובירידה להפסקה יתרון מינימלי לצ'כיה, 27:26.

ששון ודור און החליפו סלים עם הצ'כים שהצליחו לשמור על היתרון, וגם לברוח ל36:30. ששון במשחק השיא שלו באליפות עם 6 נק' שמר את ישראל במשחק שלאט לאט צימצמה את הפער, עד שכפיר ניימרק עם 4 משלו החזיר את המשחק לשיוויון, 42:42, 2 דקות לסוף הרבע. סל רדף סל עד הסוף, ולקראת 10 הדקות האחרונות שיוויון 46.

הדרמה נמשכה לאורך כל הרבע האחרון. ששון ורוזנברג העלו את ישראל ל50:46, צ'כיה איזנה מהר. רוזנברג שוב העלה לפלוס 4, 56:52, אבל הצ'כים בריצה משלהם עלו ל58:56, דקה וחצי לסיום. הנבחרת לא הצליחה לייצר נקודות בזמן שנשאר, והצ'כים חגגו בסיום עם הקהל המקומי ניצחון 60:56 ואת האליפות.

קלעו לישראל: תומר ששון ורועי רוזנברג- 16 כ"א, אלון דור און- 12 (5 רב', 7 אס'), כפיר ניימרק- 8, שי חיים ועשהאל שאבו- 2 כ"א.


ישראל וצ'כיה בגמר (צילום: Stanislav CHLUP)






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();