פיסצקי. ממשיך בקרית גל (גלעד חזון)



פיסצקי ממשיך בקרית גת
ספסל ,13/06/2014

נתי כהן מאמן הקבוצה החדש כבר עובד כדי שתסריט העליה והירידה מלפני שנתיים לא יחזור על עצמו. הראשון לחתום לעונה נוספת הוא אחד השחקנים המובילים של הקבוצה בשנים האחרונות, שהעלה אותה ללאומית ונבחר לשחקן העונה במחוז הדרומי, תומר פיסצקי.

נתי כהן, מאמנה החדש של מכבי קרית, גת החל לעבוד במלוא המרץ לקראת העונה הקרבה בליגה הלאומית. השחקן הראשון עימו סיכם הוא הפורוורד תומר פיסצקי (30, 1.95) שעלה עם הקבוצה מהליגה הארצית בעונה החולפת ואף נבחר ע"י מאמני קבוצות הליגה הארצית ואתר ספסל לשחקן המצטיין במחוז דרום לעונת 2014.

פיסצקי, שגדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים ואף שיחק עונה אחת במדי הקבוצה הבוגרת של המועדון בליגת העל, נחשב לעוגן מחבר ולשחקן משמעותי בכיר ביותר בליגה הארצית. בשנים האחרונות הוביל את קרית גת לשתי זכיות באליפות הליגה הארצית, וינסה השנה להטביע את חותמו גם בליגה הלאומית ולעזור לקרית גת לתקוע יתד בליגה, לאחר שבפעם האחרונה שהעפילה הקבוצה לליגה זו ירדה הקבוצה תוך עונה בחזרה לארצית.

"אני שמח להמשיך ולשחק עונה רביעית בקרית גת שהפכה בשבילי לבית חם ומקווה שהקהל הנהדר שלנו יחווה העונה הרבה ניצחונות וימלא את האולם."

טמיר שפירא, סוכנו של השחקן, מסר לאחר החתימה: "תומר שחקן עם יכולות מגוונות ומוכחות בליגה הארצית ואני משוכנע ששיתוף הפעולה עם נתי כהן יפיק דברים טובים גם בליגה הלאומית"







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();