מאיור. עובר ליבנה



מאיור עובר ליבנה
ספסל ,05/06/2014

איגור מאיור (20, 1.94) לא ימשיך בהוד השרון שירדה לליגה הארצית, וישחק בעונה הבאה באליצור יבנה תחת אוהד יתום. מדובר בתחנה שלישית בליגה הלאומית עבור השחקן הצעיר בוגר נבחרות ישראל הצעירות.

אוהד יתום, מאמנה החדש של אליצור יבנה, התחיל לעבוד. ההחתמה הראשונה לקיץ היא איגור מאיור (20, 1.94), המיוצג ע"י סוכן השחקנים טמיר שפירא. מאיור חתם בקבוצה נגדה הציג את משחק השיא שלו בעונה החולפת שכלל 27 נקודות (מתוכן חמש שלשות ) ואת בחירתו ל- MVPשל המחזור כששיחק במדי הוד השרון. מאיור החל את העונה שעברה בר"ג, ואחרי 7 מחזורים עבר לקבוצה מהשרון. הוא סיים את העונה עם 8.8 נק' למשחק.

מאיור, שהיה שותף בכל נבחרות ישראל ובקיץ שעבר היה מהשחקנים הבולטים בקמפיין של נבחרת העתודה שנשארה בדרג א', ישחק כאמור ביבנה תחת שרביטו של המאמן אוהד יתום שגם הוא כמו רבים בענף רואים בשחקן כישרון ופוטנציאל גדול גם לליגה הראשונה ומייעד לו תפקיד מרכזי בקבוצה:

" אני שמח מאוד על ההחתמה של איגור בקבוצה. אני עוקב אחרי איגור כבר כמה שנים ומדובר בשחקן בעל כישרון גדול ורוח לחימה ללא פשרות וההחתמה שלו כשחקן הראשון של הקבוצה מסמלת את מקומו וחשיבותו בקבוצה ואת הכיוון הכללי ומטרות הקבוצה השנה. אני מאחל לאיגור ולנו בהצלחה."







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();