חילופי מאמנים בלאומית
ספסל ,27/05/2014

נתי כהן יאמן בעונה הקרוב את העולה החדשה מקרית גת (בנוסף לתפקיד במחלקת הנוער של הפועל ת"א), מי שנכנס במקומו ליבנה או אוהד יתום שאימן את טבעון\ מגידו.

-- ולדי מוסייב --

בקריית גת התחילו לעבוד לקראת עונת המשחקים 2014/2015. הקבוצה מינתה השבוע את נתי כהן, בן 41, להיות המאמן הבא של הקבוצה כשיחליף בתפקיד את פיני לוי שעשה עונה מצוינת והעלה את ק.גת לליגה הלאומית. בין היתר, בקבוצה התחילו במו"מ עם הרבה שחקנים וצפויות התפתחויות בקרוב. בק. גת רוצים לבנות קבוצה אטרקטיבית שתתקע יתד בליגה הלאומית (בניגוד להופעה המצערת מלפני שנתיים שהסתיימה בירידת ליגה) וכל זאת בתקציב שיעמוד ברשותם.

נתי כהן עבד במחלקות הנוער של חולון, בני הרצליה, הפועל כפ"ס וגליל עליון איתה זכה באליפות הנוער. בבוגרים אימן בהפועל כפ"ס, בני הרצליה, מכבי הוד השרון (הגיע איתה לחצי גמר הליגה הלאומית , מכבי פתח תקווה (העלה אותה ללאומית) ואליצור יבנה (הגיע עם הקבוצה שלוש פעמים ברציפות לחצי גמר הפלייאוף), והיה עוזרם של דני פרנקו ועודד קטש. כמו כן אימן במשך 3 שנים את נבחרת הקדטים. בתחילת העונה שעברה ניסה את מזלו בליגת העל במכבי אשדוד, אבל חזר אחרי 10 מחזורים ללאומית.

בנוסף לתפקיד המאמן בקריית גת, נתי כהן יהיה המנהל המקצועי של מחלקת הנוער הפועל ת"א. מי שמחליף את כהן ביבנה הוא אוהד יתום, אחרי עונה וחצי בטבעון\ מגידו.יתום אימן שנים רבות במחלקת הנוער של גליל עליון, ובלאומית אימן ברמלה וקדנציה נוספת במגידו, שהסתיימה בכרטיס לליגת העל (שהקבוצה לא מימשה בסופו של דבר).

" אני שמח להיכנס למועדון, מצאתי אנשים שרוצים להתקדם ולקדם את המועדון וזה עומד עם שאיפותיי המקצועיות. ואכן מקווה ומאחל לנו עונה טובה ומוצלחת." אמר נתי לאחר החתימה. "אני מקווה שנצליח לחבר את הקהילה אלינו. השאיפות שלי לבנות קבוצה חזקה ,תחרותית, קבוצה שתייצג את המועדון והעיר בצורה טובה שתהפוך את ק. גת לשם דבר ברמה הארצית. זה רק השלבים הראשונים."








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();