סוכר. חוזר לקווים בעתידים



אבי סוכר מונה למאמן הוד"ש
ספסל ,19/01/2014

סוכר בן ה-37, שפרש ממשחק במדיה של הקבוצה, מונה רשמית ויעמוד על קווים ב'עתידים' כבר בשלישי הקרוב מול חגאי ונהריה. "הישארות בליגה תרגיש כמו אליפות בשבילי".

-- בני כהן --

מאמן חדש למכבי הוד השרון, שנמצאת במצב קשה מאוד בטבלה (מקום אחרון עם ניצחון אחד ב-14 משחקים), והפעם כנראה שמדובר במינוי שיחזיק לפחות עד סוף העונה ואולי אפילו מס' שנים נוספות.

הבחירה בכדורסלן נבחרת ישראל בעבר, אבי סוכר, ששיחק בעונת 11/12 בהוד השרון ואף פרש במדיה לאחר פציעה לא קלה בברכו, מרתקת ונראית כצעד נכון כי היא מוכיחה שבמועדון החליטו לחשוב הפעם לטווח ארוך כשצירפו מאמן צעיר עם זיקה למועדון שיוכל לבנות אותה מחדש עם הזמן.

זוהי משרת האימון הראשונה של סוכר ברמות האלה, מלבד תקופה קצרה בסוף עונת 11/12 בה עמד על הקווים יחד עם ישראל לב לאחר שרמי הדר שעזב בזמנו למכבי חיפה. בתור שחקן הגיע סוכר לרמות הגבוהות בליגת העל כשהעלה את נהריה לפיינל פור, והיה רכז מוביל במכבי ראשל"צ ואליצור אשקלון. סוכר טעם גם מהכדורסל האירופי, כשככיכב במדי בי.סי. קייב האוקראינית וצסק"א סופיה הבולגרית. כאמור, את קריירת המשחק סיים במכבי הוד השרון בעונה שהיתה טובה (עד אותה פציעה) מבחינתו ומבחינת הקבוצה בכלל שהעפילה לפלייאוף, וכעת יחליף על הקווים את העוזר ערן רשף והמנהל המקצועי ישראל לב שעמדו עליהם בשני המשחקים האחרונים מאז שאבנר יאור עזב.

סוכר אמר הבוקר ל'ספסל': "אם לא הייתי מאמין בעובדה שאפשר להשאיר את הקבוצה בליגה, לא הייתי מקבל את האתגר. מצב הקבוצה לא טוב ומסביב חושבים שכבר ירדנו ליגה. יש לנו שחקנים טובים אבל הסגל בנוי לא טוב. הזמן קצר והמלאכה מרובה ולכן להישאר בליגה תיחשב כמו אליפות בשבילי".

לגבי שינויים בסגל סיפר סוכר: "אנחנו בודקים את הנושא, אבל כרגע אין הרבה אופציות וגם מבחינה תקציבית העניין בעייתי. אנחנו צריכים בעיקר נצחונות שיחזירו לנו את הצבע לפנים". סוכר סיכם ואמר: "הייתי בקריירת המשחק שלי בכל התרחישים האפשריים, בתחתית ובצמרת, ואני מקווה שאצליח במשימה שעומדת מולי, להישאר בליגה".







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();