יאור. ביקש לעזוב עקב סיבות אישיות



יאור החזיר את המפתחות
ספסל ,05/01/2014

לאחר שבעה משחקים ובהם ניצחון אחד בלבד, ביקש מאמן הוד השרון, אבנר יאור, לעזוב את הקבוצה בעקבות סיכום שנעשה מול ההנהלה טרם מינויו. ערן רשף, עוזר המאמן, ימלא את מקומו על הקווים השבוע מול רמה"ש, כשלצידו יעמוד המנהל המקצועי, ישראל לב.

-- בני כהן --

בניגוד לעונה שעברה, כלום לא הולך העונה לפינאליסטית מכבי הוד השרון. ניצחון אחד בלבד למועדון מתוך 12 משחקים, כשעידן פלדה שפתח את העונה כמאמן הקבוצה פוטר כבר לאחר 4 הפסדי ליגה (ובינתיים הספיק להתמנות לעוזרו של יניב בורגר בנתניה). כעת גם אבנר יאור, שלא הצליח אף הוא לייצב את הקבוצה, הודיע על התפטרותו. יאור ערך מספר שינויים בסגל בחודש וחצי שלו בקבוצה, ביניהם בעמדות הזרים כשצירף את פישר וג'ונסון ולאחרונה גם את איגור מאיור ובראיין כהן (שערך רק במשחק האחרון את הבכורה שלו), אבל נאלץ גם להתמודד עם העזיבות של רביב פיטשון ואלן סקוורר. יאור סיכם את הנושא לאתר 'ספסל': "ביקשתי מיו"ר הקבוצה אורי אשכנזי לסיים את תפקידי בשל אילוצים אישיים שלי ולאור סיכומים שנקבעו טרם המינוי שלי למאמן הקבוצה. במשך החודש וחצי האחרונים ביצענו שינויים בהרכב הקבוצה על מנת לאזן את הסגל לקראת הסיבוב השני, ואני מאמין בהמשך נוכל לראות את השיפור בהוד השרון".

מי שכן יעמוד על הקווים, כשלעת עתה מדובר על מינוי זמני, הוא מי שהיה עוזר המאמן עד כה, ערן רשף. יחד איתו על הספסל הקבוצה נוכל למצוא את המנהל המקצועי הוותיק ועתיר הנסיון של הקבוצה, ישראל לב, שכבר נקרא בעבר לדגל בעמדה זו ואף עמה בהצלחה במשימה. לטווח הארוך, עומדים כרגע מספר שמות של מאמנים על הכוונת אך כרגע אין שם ספציפי של מועמד מועדף.



כבר ידעה תקופות יותר טובות. הוד"ש חוגגת את ההעפלה לגמר הפליאוף אשתקד






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();