גורה. חוזר לסגול



גורה בר"ג, אודיאקוסה בנהריה
ספסל ,02/01/2014

ממשיכים המעברים בליגה הלאומית. דניאל גור אריה חתם בר"ג וכבר הספיק לשחק בשורותיה השבוע, קני לאוסן שוחרר מנהריה שהביאה במקומו עוד בוגר הוד"ש- דינמה אודיאקוסה.

-- גל גרינברג --

עירוני רמת גן הודיעה השבוע על החתמתו של דניאל גור-אריה (2.00, 26) עד לסיום העונה. גור-אריה החל את קריירת הבוגרים שלו במכבי הוד השרון בליגה הלאומית, משם עבר לשנתיים בנהריה בליגת העל, אחריהן עבר למכבי אשדוד שם שיחק במשך שלוש עונות, כולל העפלה לגמר הפלייאוף עם הקבוצה. את העונה פתח גור-אריה בנס ציונה אך מיעט לקבל דקות ועל כן הצטרף לסגולים מרמת גן על מנת לחזק את הקו הקדמי של עמי נאווי. גור-אריה אמור להוסיף קשיחות ומלחמה לקו הקדמי הסגול, שכולל כרגע מלבדו גם את עמית תמיר, שון דניאל, טי ג'יי רובינסון ואור עידה.

גור-אריה כבר הספיק לערוך את הופעת הבכורה שלו בניצחון במגידו ביום שלישי, ואמנם לא קלע, אך נוכחותו בצבע בהחלט הורגשה וברמת גן מאמינים כי השחקן יוכל לתרום רבות במאבקי העליה אליהם הקבוצה מכוונת העונה.

מנכ"ל עירוני רמת גן, עומרי פורת מסר בתגובה להחתמה: "אנחנו שמחים מאוד לצרף למועדון שלנו שחקן ואדם כמו גורה. זאת הצהרת כוונות נוספת של המועדון על הכוונה הברורה לחזור לליגת העל. יו"ר הקבוצה בני ברנר נותן את כל הכלים והתנאים לכך ואנחנו מאמינים בצוות המקצועי ובשחקנים שיחזירו לנו בסוף העונה ושההשקעה תשתלם."


תנודות נוספות בשבוע האחרון בליגה הלאומית:
קני לאוסן שוחרר מנהריה ובמקומו הוחתם שחקנה של מכבי הוד"ש אשתקד, דינמה אודיאקסוה. אודיאקוסה שיחק גם הוא אצל רועי חגאי, ונבחר לחמישיית העונה. הוא הוביל את הוד"ש עד לגמר הפליאוף (בו הפסידה לנס ציונה) עם 19.6 נקודות ו11.7 ריבאונדים למשחק. לאוסן, שהעמיד עד כה ממוצעים של 19.3 נק' ו10.8 רב', צפוי להישאר בארץ ולחזק קבוצה אחרת בלאומית.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();