שינויים באתא, מושיע בהוד"ש?
ספסל ,29/12/2013

אליצור קרית אתא החליטה לשחרר את הרן שיפמן, כאשר אילן נניקשווילי (אותו החליף שיפמן בקיץ האחרון) חזר לקדנציה רביעית בקבוצתו של שרון אברהמי. גם ג'רמי אלן בדרך לעזוב את אתא- דורל סאמרס מועמד להצטרף במקומו ולערוך בכורה (כמו נניקשווילי) כבר ביום שלישי הקרוב מול הוד"ש, בהתאם לבדיקות הרפואיות שיעבור.


-- יאיר תגר, בני כהן --

האם הלחץ נותן את אותותיו על אליצור קרית אתא? עם פתיחת עונה של 3 נצ' בלבד וכשהיא מדורגת מקום אחד מתחת לקו האדום, קבוצתו של שרון אברהמי המשיכה בסופ"ש האחרון בשינויים עם סגל השחקנים.

אחרי שמרפי הולוויי הוחתם במקומו של פרג' מייריק לפני 3 שבועות, הגיע תורו של הרן שיפמן לעזוב את אזור הקריות. מי שבא בתור הבטחה גדולה, התקשה להוביל בתור הרכז המוביל של הקבוצה.
לזה נוספה פציעה בזרת שגרמה לו להיעדר כחודש וחצי, מה שלא עזר לו להיכנס לעונה כמו שצריך. הממוצעים שלו באתא עמדו על 2.2 נק' (הממוצע הנמוך ביותר שלו בקריירה), 2.3 רב' ו-3.6 אס' בלבד, לא מה שציפו כאשר החתימו אותו.

מי שצורף במקומו של שיפמן הוא אילן נניקשווילי, מהשחקנים הבולטים בהיסטוריה של המועדון, אשר שוחרר בקיץ האחרון כחלק מהמהפכה שניסו לבצע. נניקשווילי פתח את העונה בהפועל עפולה, ממנה שוחרר לפני שבוע כשבאמתחתו 6 נק', 3 רב', 5.2 אס' ו-3.1 אב'. את הבכורה המחודשת שלו (במה שתהיה הקדנציה הרביעית שלו בקבוצה) יערוך כבר ביום שלישי הקרוב במשחק התחתית מול מכבי הוד"ש, נגדה כבר שיחק בתחילת החודש האחרון עם עפולה ובו קלע 8 נק' בתוספת ל-10 אס' (במה שהיה גם הניצחון הראשון והיחיד עד כה העונה של הוד"ש).

שינוי נוסף שאמור לקרות הוא שחרורו של ג'רמי אלן, שבשבועות האחרונים חווה ירידה חדה ביכולתו, דווקא אחרי שקלע שיא עונה של 32 נק' בניצחון על אליצור אשקלון. מי שאמור להחליף אותו הוא דורל סאמרס, בוגר מכללת מישיגן סטייט בה שיחק 4 שנים. אחרי שסיים את עונתו הראשונה בספרטנס עם 4.9 נק', סאמרס (1.96, 23) קלע בשתי עונותיו האחרונות במכללה בדו ספרתי. ב-2009-10 היו לו 11.3 נק' (ב-45.5% מהשדה) להם הוסיף 4.7 רב', כשבשנתו האחרונה תרם 11.6 נק' (38.7% מהשדה) ו-4.2 רב'.
שנתו הראשונה בקריירה המקצוענית (2011-12) החלה במיין רד קלוס מליגת הפיתוח, כאשר את העונה סיים באולימפיק בולוניז הצרפתית. את העונה שעברה שוב פתח בליגת הפיתוח, הפעם עם איידהו סטמפיד. בהמשך שיחק בטרוטאמודו דה קאראבובו מונצואלה, משם עבר לאטומרומו ההונגרית עד לסיום העונה. את העונה הנוכחית התחיל כבר בהונגריה אצל קורמנד מהליגה הראשונה, ממנה שוחרר לאחר זמן קצר. אמש (ש') הוא נחת בארץ והחל להתאמן אצל אתא, כאשר עפ"י היו"ר שלה נפתלי בנטוב, מחר הוא יעבור בדיקות רפואיות.
במידה ויעבור אותן בהצלחה, יערוך את הבכורה שלו בקבוצה מול הוד"ש.



שרון אברהמי. מכניס שינויים באתא


מי שחולקת את הקו האדום עם קרית אתא, היא מכבי הוד"ש. הקבוצה ממשיכה בתקופה הקשה, כאשר דורי לא פוגע, סקוורר עזב, פישר מאכזב, אליהו לא מורגש ומאיור לא מספיק. יחד עם זאת, מכבי הוד השרון לא מוותרת על העונה ומחתימה את הגארד בראיין כהן, אקס חיפה.

עשרה הפסדים לעומת ניצחון אחד, יכולים לרמוז לנו שהוד השרון בדרכה לליגה השלישית, אבל ייתכן שישנה עוד תקווה לכחולים: הגארד היהודי אמריקני, בראיין כהן (24, 1.98), חתם במועדון וישחק כבר בשלישי מול קרית אתא. כהן, שיחק אשתקד במכבי חיפה של ג'ף רוזן, אולם לא הצליח להטביע את חותמו בליגת העל וכעת ינסה את מזלו בליגת המשנה. בטרם עלה ארצה שיחק הגארד הגבוה במשך ארבע שנים במכללת באקנל. כהן, המגוון במשחקו, ידוע במשחק ההגנה הקשוח והיעיל שלו. כמו כן אף הספיק לשחק בשנת 2009 במכבייה במדי ארה"ב כשהוא מוביל את נבחרתו למדליית הזהב







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();