בירנבוים. מגיע להיכל



דרבי אדומות ברבע הגמר
ספסל ,23/12/2013

הגרלת שמונה האחרונות בגביע המדינה סידרה משחק לוהט בין הפועל ת"א להפועל ירושלים. אפי בירנבוים ובני הרצליה יתארחו אצל מכבי ת"א בהיכל. גלבוע/גליל תשחק בראשל"צ ונציגת הלאומית היחידה, רמה"ש, תארח את הפועל אילת. כל המשחקים יערכו ביום חמישי.

הפועל ת"א - הפועל ירושלים (18:45, ערוץ 1)
המשחק הכי מסקרן של רבע הגמר. התל אביבים כבר הדיחו את ירושלים בגביע באותו שלב בדיוק כשהיו בלאומית ב', אבל לפני פחות מחודש נכנעו בהדר יוסף לאלופת הסיבוב הראשון. רביב לימונד, הישראלי הבולט בליגה עד כה, פוגש את קבוצתו מהעונה שעברה.

מכבי ת"א - בני הרצליה (20:50, ספורט 5)
הצהובים מת"א יתמודדו מול החבורה של אפי בירנבוים, שעשתה להם חיים קשים בליגה במהלך הסיבוב הראשון. אפי כבר הדיח את מכבי לא פעם, אפילו בהיכל, אבל כדי לעשות זאת שוב הוא יהיה חייב את אנדי איבי בכושר שיא.

מכבי ראשל"צ - הפועל גלבוע/גליל (20:40, פריצות בספורט 5)
שתי קבוצות שלא בדיוק מבריקות בליגה מקבלות צ'אנס גדול להעפיל לחצי הגמר. מתן חרוש עבד שנים ארוכות תחת שרון דרוקר וממשיך לעבוד איתו גם בנבחרת העתודה, וכדי לעלות לארבע האחרונות הוא יהיה חייב את כוכב נבחרת העתודה, אור סולומון, ביכולת הרבה יותר טובה ממה שהוא מראה בתקופה האחרונה.

א.ס רמה"ש - הפועל אילת (20:45, פריצות בספורט 5)
נציגת הלאומית היחידה, עם ארז מרקוביץ' שכבר הרים גביע כקפטן, תנסה להדהים, אבל סיכוייה להגיע להיכל השנה קטנים מאוד. הפועל אילת נראתה טוב בשמינית הגמר מול מכבי חיפה וזאת תהיה הפתעה ענקית אם תודח.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();