אלן סקוורר חתם בעפולה
ספסל ,20/12/2013

עוד בטרם מתחזקת עפולה בזר נוסף (לאחר שכידוע דרייק ריד עזב במפתיע), ביצע מאמנה רמי הדר החתמה מרתקת בדמותו של אלן סקוורר הצעיר. סקוורר פתח את העונה במכבי הוד"ש, אבל איבד את מקומו ברוטציה עם ההחתמה של איגור מאיור.

-- בני כהן --

תקופה לא קלה עברה על הפועל עפולה לאחרונה. עם רצף של ארבעה הפסדים רצופים (עד הניצחון השבוע), זר שסיים את העונה עם פציעה קשה (אריק דווינדוף) וריד שכאמור נטש מסיבות אישיות, המשך העונה נראה אפור. אולם, ייתכן כי כעת הקבוצה הצעירה ביותר בליגה בדרכה לדף חדש. לניצחון החוץ על באר יעקב החלשה, מתווספת כעת תקווה נוספת בדמותו של סקוורר (1.85, 20).

סקוורר הצעיר, שיצטרף לרכזים שכבר בקבוצה – אילן נניקשווילי וליאור קוויק, מתאחד כעת שוב עם מאמן הבוגרים הראשון שלו, שתחת שרביטו נבחר בעונת 2011/12 לתגלית העונה של האתר ספסל לאחר שהצליח להתברג בחמישייה של מכבי הוד השרון. באותה עונה שיחק כ-26 דק' למשחק, בהן קלע 8.3 נק' באחוזים נאים. העונה שעברה היתה מוצלחת פחות. תחת הדרכתו של רועי חגאי, איבד סקוורר את מקומו בחמישייה לגיא דותן, כשלעיתים אפילו לא קיבל הזדמנות להוכיח עצמו. גם את העונה הזו, השלישית במספר, פתח השחקן בהוד השרון. עידן פלדה, המאמן אשר פתח את העונה, בנה עליו ואכן תחתיו שיחק סקוורר ואף הפגין יכולת לא רעה אף ההפסדים שהקבוצה נחלה, אך כאשר הגיע המאמן הנוכחי אבנר יאור, והחתים את אנתוני פישר ואיגור מאיור (כשבינתיים רביב פיטשון עזב את הקבוצה והיא נראית על המסלול הבטוח לליגה השלישית), איבד אחיו הצעיר של יחזקאל מהפועל חולון את הקרדיט וביקש שחרור. עד כה העמיד סקוורר ממוצעים של 6.3 נקודות למשחק.

בימים הקרובים ינחית המאמן הדר זר נוסף בעפולה, כנראה בעמדות 2-3 ובכך ישלים את סגל הקבוצה, שתתמודד כבר ביום ראשון הקרוב מול מכבי ראשל"ץ בשמינית גמר גביע המדינה.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();