בייז. חוזר לסגול



בייז בר"ג, לבנובסקי בכפ"ס
ספסל ,08/12/2013

שתי הקבוצות ממשיכות להתחזק בישראלים, כשר"ג החתימה את ג'ונתן בייז (22, 1.90) ששוחרר מכפ"ס לפני כשבועיים, והאחרונה החתימה את שון לבנובסקי, שהתחיל את העונה בליגת העל אבל חזר ללאומית.

-- מתן בן- עוז --

בימים האחרונים בוצעו 2 החתמות מעניינות מאוד בליגה הלאומית. הראשונה היא של שון לבנובסקי, אשר חתם אצל דרור בריגר בכפ"ס/כוכב יאיר. לבנובסקי (21, 2.00), החל את עונת 2013/14 דווקא בליגת העל, במכבי אשדוד. השחקן שסיים גיל נוער במכבי ת"א מיעט לשחק אצל נתי כהן, ולאחר מספר משחקים בהם קיבל 2 דקות בממוצע למשחק ולא תרם- החליט לרדת כיתה. במהלך העונה שעברה, הגיע הסמול פורוורד לקריית ביאליק, במטרה לעזור לה להישאר בליגה. כאמור, הקבוצה מהקריות נשרה לליגה הארצית, אולם בפן האישי לבנובסקי סיפק ממוצעים לא רעים בכלל שכללו 11 נק', 5 ריב', אסיסט וחטיפה ב-22 דק' בממוצע על הפרקט. בנו של קני לבנובסקי- שחקן העבר, ינסה להשתוות ליכולת המצוינת שהייתה לאביו, ובמידה ויצליח זה יתרום רבות לקבוצה מהשרון.


החתמה נוספת שבוצעה ביממה האחרונה הייתה מצד קבוצתו של עמי נאווי- עירוני רמת גן. ג'ונתן בייז (22, 1.90) חתם בקבוצה הסגולה, אשר פתחה את העונה בצורה מקרטעת בניגוד לכל התחזיות. יחד עם זאת, עמית תמיר ושאר החברים סימנו 3 ניצחונות מתוך שלושת משחקיהם האחרונים, וזה מתחיל להיראות טוב. בייז פתח את עונת 2013/14 בקבוצה שבה חתם לבנובסקי- הפועל כפ"ס/ כוכב יאיר. השחקן שזכה בעונה שעברה בתחרות השלשות של הליגה הלאומית, ניצל את הקרדיט אשר קיבל מבריגר ובחמשת משחקיו היחידים בקבוצה סיפק 9.2 נק', 2 ריב' ואסיסט ב-16 דק' על הפרקט. יש לציין כי הישראלי עזב את השרונים בעיקר בגלל היותו אדם דתי ששומר שבת, ולכן לא יכול להגיע לאימונים אשר התקיימו בזמנים אלו. בעקבות החתמה זו של הרמת גנים, היא בהחלט מצהירה כי עדיין מטרתה העיקרית היא להתברג בצמרת הגבוהה של הטבלה ולא להיחשב כ"עוד קבוצה".

יש לציין כי כבר בשבוע הבא בייז ישחק את משחקו הראשון במדי הקבוצה, כאשר יפגוש את קבוצת הבית שלו מעין שרה.

תגובתו של השחקן, ג'ונתן בייז: "אני שמח שעמי נאווי ובני ברנר רצו אותי מאוד מיד לאחר שסיימתי בכפר סבא את החוזה שלי. אני מקווה שהקבוצה תמשיך במסע הניצחונות שלה ותרוץ חזק למעלה בצמרת. התחלתי את העונה בכפר סבא ובגלל שאני שומר שבת לא הייתי מגיע בשישי- שבת לאימונים וגם בעיית הכסף היתה מה שהפרידה בין הצדדים. בתקופה האחרונה שלא שיחקתי, התאמנתי אצל אליצור רמלה ואני מודה לחנן הירשוביץ' שהזמין אותי לשמור על כושר איתם".



לבנובסקי. חוזר ללאומית






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();