יאור. מרענן את השורות



הוד השרון מרעננת את הסגל
ספסל ,01/12/2013

ניסיון נוסף של מכבי הוד השרון להיחלץ מבור התחתית. הסנטר לואיס ג'ונסון (27, 2.06) יחליף את הזר נייט קרטר שלא סיפק את הסחורה. גם איגור מאיור שהחל את העונה בעירוני ר"ג ושוחרר, יצטרף למועדון. האם זה יביא את הניצחון הראשון בשלישי מול עפולה?

-- בני כהן --

כבר הפסקנו לספור. הוד השרון החתימה בסוף השבוע האחרון זר חדש, הפעם במקום נייט קרטר ששוחרר. קרטר אמנם העמיד בשבעת המשחקים ששיחק ממוצעים מכובדים של 17.1 נק' ו- 6.7 ריב', אך סבל מחולשה בצבע בשני צידי המגרש וממיס מאץ' מול רוב גבוהי הליגה. לואיס ג'ונסון מחליפו, לעומת זאת, הוא סנטר טבעי גדול מימדים, אשר מגיע אלינו מהליגה הפינית (לאהטי) , שם העמיד ממוצעים של 14.7 נק' ו-8.3 ריב'. לפני כן שיחק הזר בליגה הסלובקית והפורטוגלית, כשאת העונה הנוכחית החל עם גיחה לאורוגוואי (דפנסור). את שנותיו כסטודנט בילה במכללת אילינוי הנחשבת.

שדרוג נוסף שעשתה הוד השרון בסוף השבוע, עליו כבר דיווחנו, הוא צירופו של הגארד ששיחק הקיץ בנבחרת העתודה, איגור מאיור. מאיור שפתח את ארבע העונות האחרונות בעירוני ר"ג, אך לא מצא את מקומו במועדון העונה, ינסה לעזור לחניכים של אבנר יאור לעלות על טבלת הניצחונות. בסך הכל מאיור הצעיר (20, 1.93) מסיים תקופה יפה בר"ג, כשאת הפריצה שלו עשה בעיקר בעונה שעברה.

עם זאת, אליה וקוץ בה וכעת מתברר כי ייתכן ורביב פיטשון ייאלץ לעזוב את הקבוצה לטובת חוזהו באשקלון. כזכור, בתחילת העונה חתם פיטשון לשנתיים באשקלון כשבסופו של דבר ויתרו הצדדים על החוזה. כעת, לאחר שג'רמיין הול שהוחתם במקומו סיים את העונה (קרע במעיים בשל תאונת דרכים שעבר(, ייתכן שאשקלון תתעקש על החוזה והשחקן ייאלץ לעשות את המעבר לדרום.



קרטר. נפרד מוקדם מהליגה






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();