יעבור ללבוש לבן של הוד"ש (אלונה חליוא)



מאיור עובר להוד"ש
ספסל ,28/11/2013

שחקנה הצעיר של עירוני ר"ג, איגור מאיור, חתם אצל אבנר יאור בהוד"ש במטרה להוציא את הקבוצה מהבוץ. מאיור (1.93, 20) שהצטיין בקיץ עם נבחרת העתודה, פתח לא טוב את העונה ולא קיבל הרבה דקות ואמור לעבור ולהיות בורג משמעותי בקבוצתו החדשה.

אחרי שהצטיין בקיץ במדי נבחרת העתודה ונתן עונה מצויינת אשתקד עם ר"ג (נבחר לחמישיה הצעירה), העונה נפתחה פחות טוב עבור איגור מאיור. השחקן איבד את מקומו בחמישיה, ובמשחקים האחרונים בקושי שיחק. בניצחון על קרית אתא ביום שלישי האחרון קיבל פחות מדקה על המגרש.

כאמור השחקן חתם היום בהוד"ש, כשאבנר יאור בונה עליו שיקח את המושכות ויוציא את הקבוצה מהבוץ. יאור שהגיע לקבוצה לפני שבועיים ובנתיים לא הצליח להשיג ניצחונות, ממשיך בשינויים בסגל ואחרי הבאתו של אנתוני פישר בעמדת הזר, מתווסף גם השחקן הצעיר מר"ג. מאיור נפרד מהקבוצה בה שיחק ב3 השנים האחרונות.

"לאחר פתיחת עונה לא קלה מבחינתי, אני יוצא לדרך חדשה, רוצה לתת את כל כולי ולעזור להוד השרון לעמוד במטרותיה." אמר מאיור לאחר החתימה.

סוכנו של השחקן, טמיר שפירא, הוסיף: "איגור פוטנציאל גדול לליגת העל ואחד הכישרונות העולים שגדלים לנו בכדורסל הישראלי ואני מקווה שהחיבור עם אבנר בהוד השרון יפיק דברים טובים."



מאיור במדי נבחרת העתודה






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();