הול. לא בסכנת חיים (גלעד חזון)



הול היה מעורב בתאונת דרכים
ספסל ,27/11/2013

הישראלי הבכיר של אשקלון היה מעורב בתאונת דרכים קשה, וכרגע הוא בניתוח עם חשש לקרע במעיים. השחקן לא בסכנת חיים אבל כנראה שלא יוכל לחזור לשחק בקרוב.

גם אריק דבינדוף, הזר של הפועל עפולה שהגיע הקיץ לישראל, סיים את העונה בגלל פציעה בגב. השחקן שהעמיד העונה ממוצעים של 20 נק' למשחק, לא שותף אמש בהפסד הקבוצה לנהריה ויעזוב בימים הקרובים את הארץ.

-- ערן פז --

ג'רמיין הול שחקנה של אליצור אשקלון נפצע קשה בתאונת דרכים והוא נמצא כרגע בניתוח בביה"ח ברזילי. על אף התאונה הקשה, השחקן לא נמצא בסכנת חיים ויש המעריכים כי הוא ניצל בנס בזכות זה שהיה חגור.

אתמול שותף השחקן במשחקה של אשקלון נגד רמה"ש, תרם 21 נק' ו7 ריבאונדים. כשחזרה הקבוצה לעיר עבר השחקן לריכבו ובדרכו הביתה התרחשה התאונה. מעבר לתאונה הקשה שעבר השחקן, מדובר גם במכה קשה לאשקלון שגם ככה מצבה בטבלה לא מזהיר והול היה אחד הישראלים הבכירים שלה (אחרי שבקיץ קיבל אזרחות), עם 18 נק' למשחק ו8.4 כדורים חוזרים.


מכה קשה גם להפועל עפולה, שאיבדה את הזר שלה אריק דוינדוף (22, 1.93). בשבועות האחרונים סחב השחקן את הפציעה ובבדיקה שנערכה בתחילת השבוע, התברר שהוא סובל מפריצת דיסק ולא יוכל לחזור לשחק העונה בשורות הקבוצה. השחקן זקוק למנוחה מפעילות, והנהלת הקבוצה הגיעה הערב לסיכום עם השחקן על סיום ההתקשרות והשחקן יעזוב בימים הקרובים את הארץ.

דיבנדורף עם ממוצע של 20 נק', 3 ריב' ו2 אס' בממוצע למשחק, היה למעשה שחקנה המוביל של עפולה ביחד עם ג'ף אלן. כבר במחזור הראשון במשחק הבית נגד גליל עליון היה אפשר לשים לב מאיזה חומר הוא עשוי, כאשר קלע את סל הניצחון.

עפולה שיחקה אתמול נגד נהריה עם זר אחד (ג'ף אלן) ובקבוצה מחפשים כעת זר נוסף שיצטרף לקבוצה במהרה ויוכל לחזק אותה לקראת המשך ההתמודדויות בליגה. זה יהיה הזר השני שיחליפו בעפולה העונה, אחרי שדריו האנט שלא הרשים הוחלף לפני פתיחת הליגה.




דבינדוף. עפולה תצטרך להסתדר בלעדיו






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();