פישר במדי עפולה אשתקד



רכבת ההפתעות
ספסל ,15/11/2013

עומדים בקצב? רכבת הזרים של מכבי הוד השרון ממשיכה לדהור. הזר החמישי לעונה זו חתם. הפעם מדובר באנתוני פישר שעבר תחת שרביטו של המאמן אבנר יאור בשנה שעברה. פישר (27, 1.91) משחק בעמדות 1-2 ואוהב להוביל את הכדור.

-- בני כהן --

ממשיכים לזעזע את המערכת בפיינליסט מהשנה שעברה. עם 0 ניצחונות ב5 משחקים, מאמנה החדש של הוד"ש כבר שוקד על שינויים בקבוצה. הגארד האמריקני הוא הזר חמישי שעובר בסגל נועלת הטבלה, כשלפניו היו כריס מקריי ששוחרר לאחר שחזר לא טוב מפציעה, סטן אוקויה שהעדיף לעבור לנתניה ואנדרו וושינגטון שלא הוכיח את עצמו. בסגל של יאור, שהחליף לפני כשבוע את עידן פלדה שעזב, רשום כמובן גם הזר נייט קרטר שמפגין עד כה יכולת בינונית אבל לעת עתה נשאר בקבוצה.

פישר שיחק בעברו ארבע שנים במכללת טנסי טק, ולאחר מכן עבר באוסטריה, הונגריה וגרמניה ואשתקד כאמור אצל יאור בעפולה, שם העמיד ממוצעים יפים של 18 נק' ו-5.1 אס'. את העונה התחיל האמריקאי בליגה הצרפתית השנייה בקבוצת פוייטה שם קלע 7 נק' בממוצע (22 דק' למשחק) ושוחרר לאחרונה מהקבוצה, בה שיחק 10 משחקים רשמיים.

לנו נשאר רק לחכות ולגלות האם ההחתמה של פישר - יחד עם המאמן שאיתו נתן עונה יפה בשנה שעברה - תישא פרי ותביא את הניצחון המיוחל למכבי הוד השרון, השבוע במשחק הבית מול אליצור יבנה הבינונית.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();