יאור. תחנה נוספת בקריירה



חילופי מאמנים בהוד"ש
ספסל ,11/11/2013

בעקבות ארבעת ההפסדים הרצופים מפתיחת העונה, עידן פלדה החזיר את המפתחות ובמקומו הוחתם אבנר יאור שאימן עד לפני מספר חודשים בהפועל עפולה. שני הזרים מועמדים להחלפה וביום שלישי תפגוש הקבוצה את "איתי" באר יעקב בחוץ.

---מאת בני כהן---

המחזור הרביעי גבה השנה כבר שני מאמנים בליגה הלאומית. הראשון היה אריאל בית הלחמי שאחרי שלושה הפסדים החליט להתפטר (אך בשעות הקרובות יכול להיות שהוא עוד יחזור בו וישוב לאמן את הדרומיים). השני הוא עידן פלדה שסיים את דרכו במכבי הוד"ש לאחר פתיחת עונה נוראית שכללה ארבעה הפסדים ואף לא ניצחון אחד.

בהנהלת הוד"ש לא חיכו יותר מדי והחתימו במקומו של פלדה את אבנר יאור שאימן בשנה וחצי האחרונות בהפועל עפולה ואף הוליך את המועדון שנתיים ברציפות לפלייאוף העליון. "לצערנו הסיטואציה עם עידן לא הלכה כפי שציפינו" אמרו בהוד"ש. "לא פגענו בזרים ובליגה הלאומית גם אם יש לך ישראלים מצוינים כמו שיש לנו, זה כנראה לא מספיק".

לא סתם מציינים בסגנית אלופת הליגה הלאומית את התרומה הדלה של הזרים. בעונה שעברה דינמה אודיאקוסה ובובי ווקר תרמו כמעט מחצית מהנקודות והיוו השפעה ישירה על משחקם של השרונים. לעומתם נייט קרטר ואנדרו וושינגטון לא מצליחים להחזיק את הקבוצה, כשהאשמות מופנות בעיקר לוושינגטון שלא מסתגל לליגה.

לקראת משחק הליגה הקרוב מול מכבי "איתי" באר יעקב לא מתכוונים לעשות שינויים מרחיקי לכת בקבוצה, אבל כבר החליטו לחפש לשני האמריקאים מחליפים. המפגש מול שחקניו של ירון אביב קריטי להוד"ש שכאמור לא ניצחה עוד העונה וחייבת להתרחק מהתחתית הבוערת.

יאור עצמו מזוהה בעיקר עם הפועל עפולה לאחר שעבד בה במשך שלוש וחצי עונות. הוא העלה את המועדון לליגת העל בעונת 2006/7, אך מיד לאחר מכן נשר עימה בחזרה ללאומית. כזכור את השנה וחצי האחרונות העביר שוב בבירת העמק. אימן לתקופה בראשל"צ בעונת 2001/2, עבר גם בעירוני ר"ג ואשקלון ושימש כעוזר בגליל עליון, הפועל ירושלים והפועל חולון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();