גודריג'. (תודה למועדון כפ"ס על התמונה)



זר חדש להפועל כפ"ס
ספסל ,02/11/2013

הפועל כפר סבא החתימה במהלך הימים האחרונים את הסנטר ורנון גודרידג' (29, 2.06) במקומו של האמין קוויטנס שלא הרשים מאז שהצטרף לקבוצה הן בשלב ההכנה והן במשחקי הליגה. גודרידג' מיוצג בארץ ע"י הסוכן מתן סימן-טוב.

-- חגי פלק --

מספר לא קטן של זרים כבר עברו הקיץ בליגה הלאומית, ועכשיו גם כפ"ס עושה החלפות. הזר האמין קווינטס לא תרם מספיק לקבוצתו של בריגר (15 נק' ו12 רב' בשלושת המשחקים הראשונים) ושוחרר. במקומו הגיע ארצה ורנון גודריג' ששיחק בעונה שעברה באוקראינה.

רבים מבין מאמני הליגה הלאומית ציינו בסוף השבוע כי כפ"ס ומאמנה דרור בריגר ביצעו מחטף גדול ומדובר בשחקן שלא רק לפי מימדיו הגופניים (110 ק"ג) ועלות שכרו גדול על הליגה בכמה מספרים, אלא גם מבחינת הרזומה המרשים שלו. גודרידג' שגם היה מועמד בקיץ האחרון למכבי ראשון לציון, שיחק בשנים האחרונות בליגה האוקראינית החזקה, בין היתר בבי.סי קייב ובחימיק יוז'ני.

גודרידג', בוגר מכללת לה-סאל, שיחק כאמור בעונה האחרונה באוקראינה: הוא הוחתם בבי-סי קייב, אך לא מצא את מקומו במועדון מעיר הבירה ומשם עבר לקבוצת פאר אחרת חימיק יוז'ני. במשחקי הליגה בהם שותף ב-32 מש' הוא שיחק פחות מ-20 דק' למשחק בהם רשם 9 נק', 6 כ"ח ו-1.7 חס' עם 57% מהשדה. במסגרת האירופית בגביע האתגר רשם ב-11 מש' 5.9 נק' ו-4 כ"ח עם 51% מהשדה.

בתום העונה האירופית באוקראינה, גוטרידג' עבר למזרח התיכון ושותף במשך שלושה משחקים בקבוצה הטורקית יסילגורסון - בה קלע 10.8 נק', והוסיף 7 כ"ח.









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();