פיטשון. מצא קבוצה



פיטשון חתם בהוד"ש
ספסל ,07/10/2013

חיזוק משמעותי לסגנית אלופת הליגה הלאומית שהביאה בנוסף לגבוה הישראלי גם את סטן אוקויה (22, 1.95), שחקן נבחרת ניגריה למספר שבועות של התרשמות.



---מאת בני כהן---

למרות הניצחון היפה ברבע גמר הטורניר לזכרו של איתי לוי ז"ל ביום ראשון האחרון על אליצור יבנה 67-75, עידן פלדה הבין שקבוצתו חייבת חיזוק ודחוף אם היא רוצה לשחזר את הישגי העונה שעברה. היום (שני) הודיעו בהוד"ש על החתמתו של רביב פיטשון (24, 2.00), שחקנה של עירוני נהריה בעונה החולפת. פיטשון שכבר סגר על חוזה בתחילת הקיץ באליצור אשקלון, בסופו של דבר לא ישחק בדרום לאחר שהקבוצה חזרה בה מהסיכום ובין שני הצדדים מתקיים בימים אלה ויכוח משפטי בנושא.

הוד"ש ששחררה כבר בשבוע שעבר את הגארד האמריקאי שלה כריס מק'רי (29, 1.96) שלא הצליח להרשים במשחקי ההכנה ונראה לא מחובר לחבריו החדשים לקבוצה, צירפה למספר שבועות של התרשמות את סטן אוקויה (22, 1.95) המשחק בעמדות 2-3. אוקויה ששיחק עם הנבחרת הניגרית באליפות אפריקה האחרונה שנערכה בחוף השנהב סיים עם מספרים נהדרים שכללו 12.3 נק', 3.7 רב', 2 אס', 39% מחוץ לקשת ו-84.6% מקו העונשין.

את ארבעת שנותיו בקולג' (VMI) סיים בממוצע מרשים של 21.6 נק', 9.4 רב' ו-2.6 אס'. יכולתו הטובה זיכתה אותו בזימון למחנה פורטסמות' היוקרתי לקראת דראפט ה-NBA. למרות שלא הצליח לזכות ביותר מדי תשומתת לב מקבוצות הליגה השונות יש דווקא פרט אחד מעניין מאוד בנוגע לאמריקאי/ניגרי - מוטת הידיים שלו. בבדיקה שנערכה לו במהלך המחנה התגלה כי מוטת הידיים שלו זהה לשחקן בגובה של 2.16 מ', ומכאן נובעים גם מספריו הגבוהים בתחום הרב' במהלך תקופתו ב-VMI.

בקיץ האחרון חתם על חוזה לעונה באיקארוס מהליגה היוונית הראשונה, אך לאחרונה נחתך מהקבוצה לטובת רומל בק, שחקנה לשעבר של בני הרצליה. אם אוקויה יהיה בכושר הנדרש ולפי המספרים שלו לאורך הקריירה, אין ספק כי הוד השרון עשתה החתמה מעניינת. מחר (שלישי) תתמודד הקבוצה במסגרת חצי גמר הטורניר לזכרו של איתי לוי ז"ל מול עירוני רמת גן (19:00). ביום רביעי הבא ישודר משחקה של הקבוצה נגד אליצור רמלה במסגרת המחזור הראשון בליגה בשידור ישיר בערוץ הספורט.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();