"בזכות עבודה קשה והתמדה"
ספסל ,21/09/2013

איגור מאיור (20, 1.93) הוא לא רק ספורטאי מצטיין בצה"ל. שחקנה הצעיר של ר"ג מתחיל עונה שלישית בבוגרים של המועדון, כשמאחוריו קמפיין מוצלח עם נבחרת העתודה. קורל שמש תפסה אותו ל1X1 תחת השמש בו הוא מדבר על הקפיצת המדרגה, על ר"ג ועל העתיד.

קורל שמש --

איגור מאיור, השוטינג גארד הצעיר והמוכשר של ר"ג, אשר גדל במחלקת הנוער של המועדון, כבר הספיק לשחק בכל נבחרות ישראל הצעירות ואף עלה עם העתודה בעונה שעברה לדרג א'. בעונה האחרונה נתן קפיצת מדרגה רצינית כשהיה בורג חשוב במערך של עמי נאווי, ופתח בחמישייה ביותר מחצי מהמשחקים, ועל הדרך ניפק ממוצע של 5.5 נק'. בחמישה משחקים אף סיים בדאבל פיגרס, כולל משחק השיא מול גליל עליון עם 20 נק'. לקינוח השתתף בקמפיין המוצלח של נבחרת העתודה שהצליחה לשרוד בדרג א' (6.7 נק' ב-19.2 דק')

"הרומן עם הכדורסל התחיל בכיתה ה' ב'עוצמה' מודיעין" מספר מאיור. אביו של מאיור, שהיה שחקן כדורגל בצעירותו, דווקא רצה שאיגור ימשיך את דרכו , אך "החיידק של הכדורסל היה חזק יותר". מחוץ לביה"ס מאיור שיחק במכבי ראשל"צ, עד שבגיל הנוער הצטרף לעירוני ר"ג והיה אחד השחקנים הבולטים. את הופעתו הראשונה בבוגרים נתן בסוף 2010/11, כשעונה לאחר מכן כבר חילק את זמנו בין קבוצת הנוער לבוגרים של ר"ג.

מאיור מתחיל עכשיו את עונתו השלישית בבוגרים של ר"ג. "השנה יש קבוצה של שחקנים עם הרבה ניסיון שמשלבת צעירים. אני רואה בהמשכיות דבר חשוב לפן המקצועי והאישי של השחקן ולהתקדמות האישית שלי." ואחרי כל כך הרבה זמן בקבוצה, קשה שלא להתחבר לקהל ולמקום "החיבור עם הקהל מצוין ואני אישית שואב המון אנרגיה במשחק מהקהל שמגיע. הייתי רוצה מאד שיהיה אולם מלא והאימפריה של הקהל הרמת גני תחזור להיות כמו פעם".

הקיץ היה זה הקמפיין השני של הישראלי בנבחרת העתודה והוא מרגיש גאווה לקחת חלק בייצוג המדינה באליפות אירופה בשנתיים האחרונות. לאחר שבקמפיין הקודם עלה יחד עם העתודה לדרג א', השנה המטרה הייתה להישאר בדרג הראשון. העתודה סיימה במקום ה-15, אך מאיור מרגיש פספוס. "אני מרגיש שיכולנו להשיג הישג גבוה יותר". בקמפיין השני היה מהשחקנים המובילים, לאחר שגם במהלך העונה היה מהצעירים הבולטים בלאומית (היה מועמד לתואר צעיר העונה). את קפיצת המדרגה הזאת עשה "בזכות עבודה קשה, התמדה וניצול ההזדמנויות שקיבל", אך מנגד הוא מבין שזה עוד לא מושלם ואומר שהוא עדיין צריך לעבוד על "קבלת החלטות, הקליעה, והאתלטיות".


עלה עם העתודה לדרג א'


כשהגענו לדבר על המשך הקריירות אמר מאיור שבטווח הארוך יש מחשבות על לצאת לחו"ל. "אני מאמין שאקבל הזדמנות יותר טובה באירופה מאשר בליגת העל לצערי, כי אני עדיין נחשב לשחקן צעיר. אני מעדיף דקות בלאומית מאשר להיות עוד שחקן על הספסל בליגת העל “אך בטווח הקצר הוא "מקווה להשתפר ולתת עונה טובה יותר משנה שעברה ולהצליח עם רמת גן"

בקיץ 2013 אושר פרויקט הכרטיס הכפול בו יוכלו שחקני קבוצות ליגת העל מגיל 22 ומטה לשחק במקביל גם בליגה הלאומית. תוכנית זאת תאפשר לשחקנים הצעירים בליגת העל אשר לא זוכים לדקות משחק, להירשם גם לקבוצה בליגה הלאומית שם יוכלו לקבל דקות משחק משמעותיות. "לא מאמין בפרויקט זה" אומר איגור ומסביר "שחקן צריך להיות מחובר פיזית ונפשית למועדון ולקבוצה אחת באותה העונה ולא להתפזר בין הקבוצות כל ראשון ושלישי."


קצר וקולע :

זוגיות: עובד על זה
רגע שיא בקריירה: סל ניצחון על נהריה
רמת גן: בית
הליגה הלאומית: הליגה הכי ישראלית
ליגת העל: מטרה
עמי נאווי: אבא של השחקנים
אתר ספסל: אתר הבית אצלי במחשב
ר״ג בסוף הפלייאוף: מרוצים מהדרך
אם לא היית שחקן כדורסל: רופא
מה עושה מלבד כדורסל: משרת בצבא
מודל לחיקוי: רג׳י מילר
משהו שלא ידענו עליך: יודע לבשל
החלום: להגיע כמה שיותר רחוק בכדורסל


מתחיל עונה שלישית בר"ג







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();