זרים חדשים ליבנה ורמלה
ספסל ,15/09/2013

קבוצתו של אמיר עוזי צירפה את טמיר ג'קסון (23, 1.90), גארד בוגר מכללת רייס, ושיחררה את ג'ונתן בייז. ג'ימי מילר (28, 2.03) בעל עבר מרשים באירופה, חתם בחבורה של חנן הירשוביץ'.



---מאת שלום סיונוב וברק חקלאי---

יום של החתמות בליגה הלאומית. אליצור יבנה סגרה את מכסת הזרים שלה לעונה הקרובה לאחר שהחתימה את טמיר ג'קסון (23, 1.90) בוגר מכללת רייס. ג'קסון ייזכר לעוד שנים רבות בקולג' שלו וזאת מאחר שהוא ממוקם בצמרת הדירוג במספר קטגוריות מרכזיות. הגארד שסיפק ממוצע של 17.7 נק', 6 רב', 2.5 אס' ו-1.4 חט' במדי רייס מדורג שלישי בכל הזמנים בחט', רביעי באס' ושישי בנק' במכללתו.

עם סיום תקופתו בקולג'ים שותף בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי ניו אורלינס פלקינס (לשעבר הורנטס), אך לא הרשים כששיחק רק פעם אחת בה קלע 5 נק'. יבנה תהיה תחנתו הראשונה בקריירה המקצוענית ובקבוצה נשמעים מאושרים מההחתמה החדשה: "טמיר ג'קסון הוא בחירה מצוינת ושחקן ברמתו ישדרג את הקבוצה" אמר אמיר עוזי. "הוא רוקי ברמה מאוד גבוהה והשילוב שלו יחד עם דארין וויליאמס ושאר הסגל יהיה שילוב טוב ומנצח".

עם החתמתו של ג'קסון, יבנה השלימה כמעט סופית את הסגל שלה שכולל גם את דרור דוידי, רום קורנליוס, ראיין פריינטי, אלעד כנפו, דניאל תמיר, יוני דוד, גל גילינסקי, נדב רוקח ויוסי סיידוף. בקבוצה נמצאים במו"מ עם מספר גארדים ישראלים.

ג'ונתן בייז, שכבר סגר בקבוצה שוחרר ממנה.

גם באליצור רמלה קיבלו לזרועותיהם זר חדש, ג'יימי מילר (28, 2.03), פורוורד/סנטר רחב מידות השוקל 110 ק"ג. למילר ניסיון רב באירופה וברזומה שלו קבוצות בהולנד ובטורקיה, כולל קפיצה קטנה ליפן. האמריקאי שיחק שלוש עונות במכללת נורת'רידג' קליפורניה ובה לא הצליח להרשים עם 6.6 נק' ו-4.4 רב' ב-67 משחקים.

לאחר תקופה קצרה בליגות החצי מקצועניות בארה"ב, חתם בלוורדן ההולנדית בה הראה יכולת נהדרת, הוביל את קבוצתו לחצי גמר הגביע (2009), סיים במקום השני בתחרות ההטבעות באול-סטאר ההולנדי (2009), חצי גמר הפלייאוף (2010) והשתתפות נוספת באול-סטאר (2010). בשנתיים שלו בלוורדן ניפק 13 נק' ו-7 רב'. את השנתיים האחרונות העביר ביפן ושוב בליגה השנייה בטורקיה. אין ספק כי מדובר בתוספת משמעותית לקו הקדמי של רמלה שיהנה מכישוריו הרבים, ניסיונו ויכולותיו ההתקפיות.














כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();