מטלון. ריטואל חוזר



מריו מטלון ברח מעפולה
ברק חקלאי ,15/09/2013

הגארד הישראלי/יווני טען כי האיום הסורי והמצב הביטחוני בישראל הפחיד אותו והוא שב ליוון. בבירת העמק חושדים שהסיבה האמיתית היא חתימתו בקבוצה אחרת בארץ מולדתו. בדצמבר 2010 עשה מעשה דומה למ.כ הבקעה, אז מכיוון שחשש מגיוס לצה"ל.

ולא בפעם הראשונה- גם אקונה איבקווה עזב מוקדם

לא משעמם עם מריו מטלון (24, 1.86). הגארד הישראלי/יווני שחתם בתחילת הקיץ במדי הפועל עפולה החליט בצעד מפתיע לעזוב את ישראל. "מטלון הוציא מכתב להנהלה בו הסביר כי האיום הסורי והמצב הביטחוני גרמו לו לעזוב" מסרו מהקבוצה.

מטלון ששיחק במדי נבחרת יוון למכביה האחרונה והיה אחד המצטיינים בטורניר, עזב את ישראל בערב יום כיפור ובקבוצה חושדים כי הסיבה האמיתית היא חתימה על חוזה בקבוצה בארץ מולדתו. "הנהלת הקבוצה שומרת לעצמה את הזכות לתבוע את השחקן עקב הפרת החוזה ללא כל סיבה".

החשדות של עפולה הגיעו לאחר שבפנייה שנעשתה לפני מספר ימים לאיגוד היווני בבקשה לקבל את שחרורו, התברר כי קבוצה אחרת בליגה היוונית ביקשה להעביר אותו אליה.

הגארד היה הבטחה גדולה בגילאים הצעירים ועבר בנבחרות הקדטים, הנוער והעתודה של יוון. ב-2009/10 חתם בגלבוע/גליל, אך לאחר שלושה משחקים בהם מיעט להרשים ירד לליגה הלאומית וחתם במדי הפועל יקנעם/מגידו. בקבוצה של אוהד יתום הוא פרח ושיתוף הפעולה שלו עם אילן נניקשווילי, אייל שולמן ודניס קאר היה מצוין. 15.8 נק' בעונה הסדירה עלו ל-17.6 בפלייאוף ב-62.5% מחוץ לקשת, שסייעו לצפוניים להשיג את הכרטיס לליגת העל.

שנה לאחר מכן חתם כאמור במ.כ הבקעה, אולם לאחר חמישה משחקים ברח לקבוצתו לשעבר של מוטי אמסלם. את השנים האחרונות העביר בליגה השנייה ביוון בעקבות מחלה שפקדה את אביו והעדפתו להיות קרוב למשפחתו ולשים בצד את הכדורסל.















כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();