קרני. הכריע את המפגש



אימון: גלעד קרני גבר על באר יעקב
ברק חקלאי ,11/09/2013

הפורוורד החדש של אליצור אשקלון קלע מחצי מגרש כדי לתת לקבוצתו ניצחון 88-91 על קבוצתו של ירון אביב. ג'רמיין הול בלט אצל המנצחת עם 24 מול האקסית, אלון דמבינסקי הפתיע כשקלע 17. רג'ינלד דלק תרם 23 למפסידה.



---מאת מתן בן עוז---

אליצור אשקלון ומכבי "איתי" באר יעקב ערכו אמש (רביעי) משחק אימון ראשון לקראת פתיחת הליגה הלאומית. המפגש התקיים במרכז מקס ובסיומו היה זה גלעד קרני שחגג אחרי סל ניצחון מחצי מגרש שהעניק לאשקלונים 88-91. ג'רמיין הוביל את הדרומיים מול האקסית עם 24 נק', אלון דמבינסקי הצעיר שפתח בחמישייה של אריאל בית הלחמי תרם 17 משלו. בבאר יעקב היו אלה צמד הזרים, רג'ינלד דלק וג'סטין בייקר (23 ו-19 בהתאמה) שהובילו, איגור סימין הוסיף 12.

ירון אביב עלה בחמישייה עם רז אלבז, נדב דבש, רג'ינלד דלק, יפתח בוכמן וג'סטיין ביקר. בית הלחמי פתח כאמור עם דמבינסקי, דודו שמריז, גלעד קרני, אחיעד בוקרא וג'רמיין הול.

המשחק נפתח טוב מצד המקומיים כשעלו ליתרון 5-2, לאחר שתי דקות. הכחולים מהדרום סגרו את ההפרש ואף עלו ליתרון 6-5, אולם שלשה גדולה מצד נדב דבש השיבה את היתרון לקבוצתו. הול וקארקמו ברבע נהדר הראו כי העונה קבוצתם לא תהווה לתפאורה בליגה, ובסיום הרבע הראשון 20-14 לאורחים.

אלבז וחבריו פתחו את הרבע השני בטירוף בהגנה, מה שגרם לאיבודי כדור רבים מצד האשקלונים. דבש המשיך להביא אנרגיות רבות לקבוצה מהבאר משני צידי המגרש, והחזיר את ההובלה לקבוצתו, 27-26 (דקה 13). אשקלון פתחה מבערים ורבע שני מצוין מצד כל החמישייה הכחולה, גרם לקבוצתו של בית הלחמי לסיים את המחצית ביתרון 47-38. בתום 20 הדק' הראשונות מי שבלט אצל הקבוצה ממרכז מקס היה ג'סטין בייקר (12 נק'). מהצד השני היה זה ג'רמיין הול עם 15 אישיות.

בפתיחת הרבע השלישי, דמבינסקי האורח העלה את קבוצתו ליתרון דו ספרתי בפעם הראשונה במשחק, 49-38. הקבוצה המקומית התקשתה לעצור את דמבינסקי שחדר פעם אחר פעם והמשיך לקלוע (דקה 24). היתרון של האשקלונים צמח כבר ל-20, ובסיום הרבע השלישי 69-52.

5 הדק' הראשונות של הרבע האחרון, היו עדיין בשליטה מלאה מצד חניכיו של בית הלחמי. אולם, כ-4 דק' לסיום ההתמודדות החבורה של ירון אביב חזרה למשחק ובגדול. מהפרש של 20, סימין ושאר החברים צימקו לשלוש בלבד 84-81 (2 דקות לסיום). רג'ינילד דלק צימק מהקו את ההפרש לנקודה, 10 שניות לסוף המשחק, אך הול החזיר עם 2 אישיות, גם הם מקו העונשין. כשהתוצאה עמדה על 3 נקודות לטובת האורחים, בוכמן תפר שלשה ענקית והשווה. גלעד קרני קיבל את הכדור 2 שניות לסיום המשחק וזרק זריקה מטורפת מהחצי שנכנסה על הבאזר. בסיום 91-88 לאשקלון.

קלעים:
"איתי" באר יעקב- ריג'ינילד דלק 23, ג'סטין בייקר 19, איגור סימין 12, רז אלבז 11, נדב דבש 10 (ומשחק הגנה מצוין), יפתח בוכמן 9 ויוסי סביה 4.

אשקלון- ג'רמיין הול 24, אלון דמבינסקי 17, אלכס קארקמו 15, גלעד קרני 14, דודו שמריז 10, אדר בן עליזה 6, רגב סימון 3 ורגב זנזורי 2.

תגובות:
ירון אביב: "אנחנו מתאמנים בסך הכל שבוע, הזרים איתנו יומיים. חסר כושר, ראו את זה היום. יש עוד על מה לעבוד, הסגל שלנו הוא צעיר ורעב. הזרים הם צעירים וחסרי ניסיון בליגה. אני מקווה שתהיה ליגה מעניינת גם העונה, ולדעתי אשקלון הולכת להתמודד חזק מאוד על העלייה השנה. עשינו רענון גדול בסגל הקבוצה. אנחנו מכוונים לשמונה הראשונות העונה, ומשם הציפיות יכולות רק להשתנות, אבל אין ספק שהמטרה הראשונית היא פלייאוף עליו






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();