חבקין. מקווה לפרוץ בעתידים



הוד"ש שכחה כבר מאודיאקוסה
ברק חקלאי ,11/09/2013

עידן פלדה החתים את הסנטר נייט קרטר (30, 2.01) ששיחק בליגת העל במדי הפועל עפולה וגבעת שמואל בעונת 2007/8. תום חבקין צורף והקבוצה למעשה סגרה את הסגל.


---מאת בני כהן---

עידן פלדה ומכבי הוד השרון מוכנים לפתיחת עונת 2013/14. היום (רביעי) אמור לנחות בישראל הזר השני של המועדון, נייט קרטר (30, 2.01). האמריקאי שהספיק לדרוך כבר בארץ הקודש אי שם ב-2007/8, כששיחק במדי הפועל עפולה ולאחר מכן בגבעת שמואל, העביר את רוב הקריירה שלו בליגה השנייה בצרפת.

קרטר בוגר אוניברסיטת אוקלהומה, ואת שנותיו היפות עשה במדי נאנטר (אלופת צרפת הנוכחית), אותה העלה לליגה הראשונה בסיום עונת 2010/11, תוך כדי שהוא מספק 16.4 נק' ו-5.1 רב'. לאחר מכן עבר גם בשאלון, ריימס ובורדו. בקיץ האחרון שיחק במדי אוברגון המקסיקנית במדיה תרם 12.8 נק' והוריד 5.1 רב' ב-13 משחקים. קרטר נכנס לנעליו הגדולות של דינמה אודיאקוסה שהוביל במו ידיו את הוד"ש עד לגמר הפלייאוף בעונה החולפת.

"קרטר הוא זר מנוסה שעבר שנים טובות מאוד בליגה השנייה בצרפת, וקטף שם הישגים קבוצתיים ואישיים נהדרים" אמר פלדה. "בסך הכל אני מרוצה מהסגל שהרכבנו, כשבמסגרת התקציב הקיים אני חושב שהפקנו את המרב".

בנוסף לקרטר גם תום חבקין (22, 2.00) חתם בקבוצה מעתידים. הקלעי, בוגר מחלקת הנוער של בני הרצליה ותיכון היובל המקומי, העביר את השנה האחרונה אצל עמי נאווי בעירוני ר"ג, וסבל מעליות וירידות ביכולותיו. דווקא לקראת סיום העונה הרגילה והפלייאוף, הצליח לשדרג את מעמדו וסיפק מספר תצוגות, ביניהן 17 נק' מול אליצור רמלה ו-13 נק' ברבע הגמר נגד עירוני נס ציונה. פלדה זוכר מצוין את חבקין לאחר שלקח ממנו את אליפות ליגת העל לתיכונים ב-2008 כשזה אימן את עירוני ט' ת"א.

עוד שחקנים שחתם בהוד"ש הוא יואב אלבז (22, 1.97) שגם הוא נמנה על אותו סגל של היובל הרצליה שזכה באליפות בתי הספר ב-2008. אלבז שיחק בשנה האחרונה בהפועל ר"ג מליגה א'. השלושה מצטרפים לאלן סקוורר וגרי גנדל שממשיכים מהעונה החולפת, דורי אסף ואלעד אליהו הוותיקים, הזר כריס מקריי שכבר מתאמן עם הקבוצה, ניב סולומון שחוזר לכשירות אחרי פציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה, אור דרור, בוגר מחלקת הנוער, ועוד שלושה שחקנים צעירים שצפויים לחזק את הקאדר.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();