שטראוס. ממשיך בכפר בלום



לאומית: גליל מתעוררת לחיים
ברק חקלאי ,11/09/2013

הקבוצה מכפר בלום החלה בהכנות לעונה הקרובה כשהחתימה את הפורוורד הזר דיוויד לובו (23, 2.03), הגארד היהודי-אמריקאי ווילי וורקמן (22, 1.98) שזכה עם מכללת אמרסט באליפות הליגה השלישית במכללות, וכן את המקומיים אבישי גורדון, יניב שטראוס ושי זלץ.

לאחר קיץ לא קל במישור הכספי, החלה הפועל גליל עליון את אימוניה ובניית סגל הקבוצה לעונה הקרובה נמצאת בעיצומה. לאחרונה החתימו בכפר בלום את הפורוורד האמריקאי דיוויד לובו (23, 2.03), בוגר מכללת טקסס איי.אם ששיחק ב-2012/13 בליגה הרוסית השנייה בה העמיד 12.6 נק'.

בנוסף צירפה הקבוצה גם את ווילי וורקמן (22, 1.98), פורוורד יהודי ששיחק בארבע השנים האחרונות במכללת ארמנסט עימה זכה באליפות הליגה השלישית במכללות (NCAA3) עם 12.2 נק' למשחק.

בגליל הצליחו להשאיר את השחקנים המקומיים שגדלו במועדון. אבישי גורדון הותיק ימשיך לעונה נוספת, שי זלץ, רן כהן, יניב שטראוס ומשה רחמים חתמו אף הם על חוזים. עומר טל בן ה-19 ששיחק בשנים האחרונות בליגה הארצית צורף לסגל. בקבוצה עדיין מחפשים אחרי גארד זר ועוד מספר ישראלים שישלימו באופן סופי את הקאדר ל-2013/14.

זיו ברתנא סיפר על ההכנות לקראת העונה הקרובה: "אנחנו עובדים מסביב לשעון על השלמת בניית הסגל. יש רק עוד שתי קבוצות בליגה עם תקציב כל-כך נמוך. אני מקווה, שכמו בעונה שעברה, למרות הקשיים הכלכליים, נדע להצליח ולשחזר את העליה לפלייאוף העליון. השחקנים המקומיים עברו כבר שנה אחת בליגה הזאת ואני מקווה מאוד שהם יעשו קפיצה גדולה קדימה ויוכיחו שהם יכולים להביא אותנו למקומות יפים. כמובן, שמעבר ליעדים המקצועיים, נמשיך בפעילות החברתית-קהילתית באזור, ביחד עם מועדון האוהדים האריה השואג במטרה לעשות גליל-עליון טוב יותר".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();