נאווי. נשאר ברמת גן



רמת גן: נאווי נשאר, זר הוחלף
ברק חקלאי ,03/09/2013

המאמן שהוליך את הזיסמנים עד לחצי גמר הפלייאוף סיכם לעונה נוספת. ג'אוונזה פולנד (23, 1.93) הוחתם במקומו של ג'ייק קלי הפצוע.



בעירוני רמת גן יכולים לסמן V על השלמת הצוות המקצועי וסגל השחקנים לעונה הקרובה. עמי נאווי שהוביל את הקבוצה ב-2012/13 עד לחצי גמר הפלייאוף, שניות ספורות מהגמר עצמו, סיכם בימים האחרונים על המשך עבודתו במועדון למרות שבשלבים מסוימים היה נראה כי שני הצדדים החליטו על פרידה בעקבות מחלוקות כספיות.

במקביל, ברמת גן נאלצו להחליף את הגארד ג'ייק קלי שחתם בתחילת הקיץ בזיסמן. קלי שלא שיחק כדורסל באופן מסודר בשנתיים האחרונות בשל פציעות ובעיות משפחתיות, לא הצליח להגיע בריא ב-100% לעונה הקרובה, ונאווי לא רצה לקחת את הסיכום והחליט לשחררו.

במקומו הוחתם ג'אוונזה פולנד (23, 1.93), שסיים שלוש שנים באוניבריסטת דרום פלורידה ובה העמיד ממוצע של 8.5 נק' ו-3.3 אס' ב-24 דק'. למרות שמספריו לא מרשימים, מדובר בגארד אתלטי מאוד שאוהב להטביע ויהיה מעניין לראות כיצד ישתלב במרקם הקבוצתי בזיסמן. הסגל של נאווי לעונה הקרובה כולל בנוסף לפולנד גם את אור רון, עודד שעשוע, ינעם אירם, ליאור רובינשטיין, עמית תמיר, איגור מאיור והסנטר האמריקאי, ג'וש קרופורד.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();