אמיר עוזי



גם ביבנה מתחילים לעבוד
ספסל ,25/08/2013

עמיר עוזי, שמחליף את נתי כהן בעמדת המאמן, התחיל לעבוד לקראת העונה הבאה. תקציב הקבוצה יהיה קטן מהשנים הקודמות, ובנתיים חתמו בקבוצה דרור דוידי, רום קורניליוס, אלעד כנפו והסווינגמן בראין פראנטי.

-- ניב שמולי --

אליצור יבנה עברה מהפכה הקיץ, ולאחר כמה שנים בהם התמודדה הקבוצה בצמרת הטבלה, השנה ירד תקציב הקבוצה למינימום וסגל הקבוצה לא צפוי להיות נוצץ כבעבר וברובו יכיל צעירים רעבים. כזכור, גם המאמן נתי כהן שהוביל את יבנה לעונות מוצלחות חתם במכבי אשדוד ובמקומו מונה עמיר עוזי. אוהדי יבנה, שהתרגלו לראות קבוצה אטרקטיבית וחזקה עם שמות נוצצים בעונות האחרונות, יצטרכו ככל הנראה להתרגל למציאות שונה העונה.

ההחתמה הראשונה של הצהובים היא בדמותו של דרור דוידי. דוידי(29, 1.88), ששיחק בעונה שעברה בקרית ביאליק שירדה לליגה השלישית, מגיע ליבנה כתקן ישראלי בכיר לאחר שעבר גם בליגת העל במדי הפועל חולון וגבעת שמואל. בעונה שעברה סיפק הגארד ב-17 משחקים בקרית ביאליק 16.6 נק' ב-35% מהשלוש ואליהן הוסיף 5.2 ריב' ו -4.8 אס' בממוצע למשחק. דוידי היה מועמד רציני לחמישיית העונה.

שחקן נוסף שחתם בקבוצה הוא רום קורנליוס ששיחק אשתקד במכבי קרית גת. קורנליוס(20 ,1.97), שנמנה על סגל נבחרת העתודה וגדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון, מגיע ליבנה לאחר עונת בכורה בליגה בקרית גת בה סיפק 5.2 נק' ב-18.2 דק' במשחק. אם אכן יצליח קורנליוס לעשות את הקפיצה הרי שביבנה ירוויחו שחקן ספסל לא רע בכלל.

אלעד כנפו(24 ,2.04) מגיע לקבוצה לאחר שהתחיל את העונה שעברה בעפולה אך כבר לאחר חודש נדד דרומה לקרית גת בה סיפק 5.8 נק' ו-3.4 ריב' למשחק.

ההחתמה אולי המעניינית ביותר מגיעה מהליגה הנורווגית העונה לשם בריאן פראנטי(27 ,1.95). פראנטי, סווינגמן שסיים את לימודיו בקולג' בשנת 2011 במכללת רולינס, ישחק ביבנה על תקן ישראלי מכיוון שהוא בעל דרכון ישראלי. בעונה שעברה שיחק כאמור בליגה הנורווגית הראשונה וסיפק ממוצעים של 14.7 נק' ו-6.2 ריב' ב-30 דק'. הפורוורד לוקה בחסר בקליעה מחוץ לקשת, אך יהיה מעניין לראות אותו בליגה השניה ואת ההתאקלמות לכדורסל הישראלי.

בנוסף, אלכס קראקמו, שהגיע לקראת סוף העונה הקודמת ועזר לטבעון\מגידו להישאר בלאומית, מועמד לקבוצה. בקבוצה מחפשים שני שחקנים אמריקאים – אחד בעמדות הגארד ואחד בעמדות הסנטר.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();