זר שני לר"ג- ג'וש קרופורד
ספסל ,23/08/2013

עירוני רמת גן השלימה את מכסת הזרים עם החתמתו של הסנטר הענק ג'וש קרופורד (25, 2.12). בנוסף החתימה רמת גן לעונה הקרובה את ליאור רובינשטיין (30, 1.94) שגדל במחלקת הנוער של המועדון וחוזר לקדנציה נוספת, וכן את אור רון (25, 1.85)

החתמה נוספת בגזרת הזרים בעירוני ר"ג, שהחתימה את ג'וש קרופורד, בוגר מכללת אינדיאנה, ששיחק בעונה החולפת ברפובליקה הדומיניקנית. השחקן מזכיר מאד בסגנון המשחק שלו את נייט האפמן שחקנה לשעבר של מכבי ת"א. קרופורד, כמו האפמן, שחקן גבוה מגוון ונייד שרץ מהר את המגרש, חוסם נהדר ובעל יד רכה מחצי מרחק וכמו כן שיחק בעבר בליגה הספרדית.

ברמת גן יחבור קרופורד תחת הסלים לעמית תמיר החתום בקבוצה ובכך תהפוך ר"ג לקבוצה עם הקו הקדמי הגבוה בליגה הלאומית. עם צירופו של קרופורד משלימה ר"ג את מצבת הזרים בנוסף לזר שכבר חתום בקבוצה, ג'ייק קלי.

"אני נרגש ושמח לבוא ולשחק בארץ הקודש. מחכה להטביע את הכדור הראשון בסלים ברמת גן." אמר קרופורד לאחר החתימה בישראל.

מנכ"ל הקבוצה, עומרי פורת, מסר לאחר החתימה : " אין הרבה שחקנים מעל גובה 2.10 עם יכולות התקפיות והגנתיות ברמה של ג'וש. הבנו שג'וש וגייק קלי הזר השני חברים טובים גם מחוץ למגרש דבר שיקל על ההתאקלמות של השניים. ברצוני להודות בהזדמנות זו לסוכן השחקנים טמיר שפירא ולשלמה פרל שסייעו לנו בהחתמת השחקן. בפעם האחרונה שהיה שחקן זר בגובה הזה
בעירוני ר"ג זה היה ראיין סטאק וכולנו יודעים לאן המועדון הגיע באותה עונה ולאן השחקן הגיע בעונה שאחרי ולכן הציפיות גבוהות"

כמו כן, הודיעה רמת גן על החתמתם של אור רון וליאור רובינשטיין. רון שיחק בעונה האחרונה במכבי קרית גת איתה ירד ליגה. רון היה מהישראלים הבולטים בקרית גת, כאשר קלע 8.4 נק' ומסר 3.1 אס' ב-28 דקות.
אליו הצטרף כאמור גם ליאור רובינשטיין, בוגר מחלקת הנוער של המועדון איתו זכה באליפות (יחד עם עודד שעשוע, איתו יחזור לשתף פעולה אחרי עשור). רובינשטיין שיחק ברמת גן גם לפני שנתיים והציג יכולת טובה מאוד, כאשר בעונה האחרונה שיחק בלב השרון בליגה הארצית. רון ורובינשטיין מצטרפים בגזרת הישראלים לעמית תמיר, עודד שעשוע, ינעם אירם ואיגור מאיור, שבהחלט מרכיבים סגל ישראלי מרשים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();