מצטיין אולסטאר הנוער של ספסל



מתן מרציאנו חתם ברחובות
ספסל ,15/08/2013

מתן מרציאנו (22, 1.96) סיכם אמש את תנאיו וישחק בעונה הקרובה במכבי רחובות אותה מאמן רוני צוקרמן. אורי סער (25, 1.87) חתם בכפר יונה, החתמות גם במעלה אדומים, גבעת שמואל וגדרה.




מתן מרציאנו חתם אמש במכבי רחובות מהארצית דרום. "שמח לשתף פעולה עם רוני ברחובות, מאמין שזה יהיה בשבילי קרש קפיצה חזרה לליגות הבכירות."

מרציאנו גדל במחלקת הנוער של בני הרצליה ונבחר ל MVP של ליגת הנוער בשנתון 2008, וכן סיים כמלך הסלים של ליגת בתי הספר באותה שנה. הישראלי הצעיר הפך לשחקן חמישייה בליגה הלאומית כבר בגיל 19 ,בעונתו השנייה בבוגרים במדי הוד השרון, עונה בה סיים עם ממוצע של 9.6 נק' למשחק. בעונה שלאחר מכן שיחק בשורות מכבי כפר סבא מהלאומית וגם שם היה שחקן חמישייה מוביל וסיים במקום שלישי בליגה באחוזים משלוש עם 42 אחוז עונתי.

בעונה האחרונה שיחק מרציאנו במכבי רעננה מהארצית, קבוצה שנבנתה למטרת עלייה עם שחקנים מהליגות הבכירות שסיימה את העונה במקום הרביעי.

סוכנו של השחקן, טמיר שפירא, מסר לאחר החתימה :"מתן פוטנציאל גדול מאוד גם לליגות הבכירות, מקווה שהחיבור המקצועי עם רוני ברחובות יפיק דברים טובים ולאורך זמן."

מאמן רחובות, רוני צוקרמן, אמר בעקבות ההחתמה "צירופו של מתן לקבוצה ישדרג אותנו ובהתאם גם המטרות והציפיות מהקבוצה. אני מקווה ששיתוף הפעולה עם מתן ימשך גם ליותר מעונה אחת."


מכבי מעלה אדומים, גם היא מהארצית דרום, החתימה לעמדת המאמן את אורי מסיל. הקבוצה החתימה את יוני שימחבויץ ששיחק בעונה שעברה בפיסגת זאב, והוא מצטרף ליונתן בלש, רותם שמואלי, שחר כהן, אופיר לוי ויאיר גבירץ שממשיכים. הקבוצה עוד מחפשת להתחזר ברכז ובשחקן לעמדה 4.


אורי סער, שלפני שנתיים שיחק בהפועל ירושליים בליגת העל, חתם אמש בבית"ר כפר יונה מהארצית צפון. השחקן בוגר מחלקת הנוער של הרצליה שיחק בעונה החולפת בהפועל קלנסווה שסיימה במקום השני. העמיד ממוצעים של 16 נק' ו8 אס' למשחק.

אליצור גבעת שמואל החתימה את סבסטיאן סילברמן, גיא שינדלר עבר ממכבי שוהם לנען, וקוסטייה ללייב הצטרף לגדרה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();