קיקוס. חתם בעפולה



עפולה משלימה את הסגל
ספסל ,09/08/2013

עירוני עפולה השלימה את בניית הסגל הישראלי של הקבוצה, כשהחתימה את יונתן לוי(23, 2.06) ומקסים קיקוס (19, 1.91). השניים מצטרפים לרכש הנרחב שעשתה הקיץ עפולה, כשהחתימה את איתי גרינבוים, מריו מטלון, איתן רוטנברג וגל חלמיש.


יונתן לוי ומקסים קיקוס הצטרפו בשבוע האחרון לעירוני הפועל עפולה והשלימו את הסגל הישראלי של הקבוצה לעונה הבאה. לוי בן ה23 שיחק בעונה האחרונה באליצור נתניה, אולם לא זכה לדקות משחק רבות. לפני כן שיחק ביבנה ובבאר יעקב והוא נחשב לאחד הפוטנציאלים הגדולים של הכדורסל הישראלי בעמדות הגבוהים.

רמי הדר התייחס השבוע לחתימתו של לוי בקבוצה ואמר כי הוא שמח על הצטרפות של לוי לקבוצה: "יונתן שחקן מוכשר, שנמצא קרוב מאוד לפריצה שלו. אני מאמין שהפריצה הזו תתרחש במהלך העונה הקרובה בעפולה ורואה בו חלק חשוב בפאזל הקבוצתי".

אל לוי שהצטרף כאמור השבוע מצטרפים מקסים קיסוס ועומר אלעל שממשיך לעונה שנייה. שני השחקנים הם בוגרי אותו מחזור באקדמיה לכדורסל בוינגייט ונמנו על סגל נבחרת העתודה בקיץ האחרון. בעפולה מקווים כי השניים יעשו עוד צעד משמעותי בעונה הקרובה כשיקבלו את הבמה בקבוצה העפולאית.

את הסגל העפולאי ישלימו המקומיים: שלומי מור יוסף, חנן בוסקילה, צח פונטרמלי וליאור קוויק. בכך כאמור משלימה עפולה את סגל השחקנים הישראלי שכולל מלבד השחקנים שלעיל גם את איתי גרינבוים, מריוס מטלון, איתן רוטנברג וגל חלמיש.

יוסי מלכה יו"ר הקבוצה התייחס לסגל הישראלי של הקבוצה ואמר: "מה שהנחה אותנו בבחירת השחקנים הוא הרצון למצוא שחקנים איכותיים ורעבים. מרבית הסגל שלנו הוא של שחקנים צעירים ורעבים שאנחנו מאמינים שיעשו אצלנו את פריצת הדרך שלהם בכדורסל הישראלי כשהדרך שעשה עוז בלייזר בקבוצה שלנו הביאה צעירים רבים לפנות להנהלה ולמאמן בבקשה להצטרף למועדון ואני מאמין שבחרנו את הטובים ביותר כדי שנגיע למטרה שהצבנו לעצמנו, התמודדות על העלייה לליגת העל".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();