איציק דבש. האם זו המילה האחרונה בנושא?



הבקרה החליטה: באר יעקב בארצית
ברק חקלאי ,01/08/2013

הקבוצה שרק לפני שנה הייתה קרובה להעפיל לליגת העל לא אושרה מבחינה כספית בשל חובות לשחקנים ומאמנים מהעונה החולפת. מכבי קריית גת עתידה להחליפה בלאומית.

כבר לפני יותר מחודש ימים פורסם ב"ספסל" כי מכבי "איתי" באר יעקב ויתרה על השתתפותה בליגה הלאומית בשל חובות כספיים. באותו היום יצאה הודעה מראש המועצה המקומית כי הוא יעשה הכול כדי שבסופו של דבר כן תהיה קבוצה בליגה השנייה.

היום (חמישי) הודיע סופית איגוד הכדורסל כי למרות הרצונות של ראש המועצה, הקבוצה תאלץ לשחק בליגה הארצית בעונה הקרובה. הודעת האיגוד אומרת למעשה כי בקרת התקציבים אינה מאשרת את באר יעקב לעונת המשחקים 2013/14 בשל חובות מתמשכים מ-2012/13, ובשל כך היא דורשת לממש את הבטוחות שהקבוצה הפקידה בידה.

כאמור תנאי הסף לאישור הקבוצה ללאומית היא תשלום החובות מהעונה הקודמת, דבר שלמעשה לפי האיגוד לא קרה. עתידם של שני הזרים שחתמו במועדון בתחילת הקיץ, ג'סטין בייקר ורג'ינלד דלק אינו ברור. מכבי קריית גת שנשרה בעונה החולפת לליגה הארצית כבר קיבלה פנייה ועתידה לתפוס את מקומה של באר יעקב בלאומית.

איציק דבש, יו"ר הקבוצה: "א', באר יעקב לא ויתרה על העליה. להיפך, באר יעקב העמידה תקציב לשנה הבאה עם ערבויות. את החובות יש כוונה לפרוש לארבעה חודשים, בשיחה עם שחקנים לא היתה התנגדות. באר יעקב וראש המועצה עשו הכל על מנת להיות בלאומית. מר גולנסקי הגדיל באמרו 'אתה נעדרת שבועיים והשארת אותם לבד' ביודעו שיצאתי לאליפות אירופה לנוער, אינני מבין מה רוצים מאיתנו."






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();