אלן סקוורר ממשיך בהוד השרון
ספסל ,30/07/2013

מכבי הוד השרון מוסיפה לגבש את הסגל שלה לעונה הקרובה. האחרון בשלב זה שחותם בקבוצה הוא הרכז אלן סקוורר, שממשיך לעונה השלישית שלו ברציפות במועדון.

-- בני כהן --

סגנית האלופה מכבי הוד"ש החתימה הערב לעונה נוספת את אלן סקוור. הרכז בן ה-20 כבר היה בדרכו החוצה מהקבוצה, לאחר שלא הרבה לראות פרקט תחת שרביטו של המאמן רועי חגאי, ואף ניהל מו"מ מול קבוצות שונות. לאחר שעידן פלדה מונה לתפקיד המאמן התהפכו פני הדברים. פלדה, שאימן את סקוור בבי"ס עירוני ט' במשך 3 שנים, הביע את רצונו להשאיר את השחקן במועדון ונתן לו להבין כי הוא בונה עליו לעונה הקרובה. עקב כך נסללה דרכו של הרכז לעונה נוספת בקבוצה, השלישית במספר.

סקוורר (1.85), אחיו הקטן של יחזקאל שחקנה של הפועל חולון, נבחר בעונת 2011/12 לתגלית העונה של האתר ספסל כבר בעונתו הראשונה בבוגרים הצליח להתברג בחמישייה של רמי הדר כשלצידו בסגל היו הגארדים אבי סוכר, חבייר גונזאלס ומספר מתאזרחים. באותה עונה שיחק כ-26 דק' למשחק, בהן קלע 8.3 נק'. באחוזים גבוהים (40% ל-3, 51% ל-2).

העונה שעברה היתה מוצלחת פחות. תחת הדרכתו של רועי חגאי, איבד סקוורר את מקומו בחמישייה לגיא דותן, כשלעיתים אפילו לא קיבל הזדמנות להוכיח עצמו. מסקרן יהיה לראות כיצד יהיו פני הדברים העונה תחת המאמן פלדה. סקוורר יתחרה על עמדת הרכז יחד עם דורי אסף שהיה להחתמה הראשונה של המאמן.

בגילאי הנוער זכה אלן בגביע המדינה יחד עם נהריה, מה שהביא להחתמתו בקבוצת הנוער של מכבי ת"א.

עד כה חתמו 5 שחקנים בקבוצה השרונית, כשמלבד סקוורר ואסף, ישחקו בה גם גרי גנדל (עונה 4 במועדון), אלעד אליהו והזר כריס מקריי. מועד תחילת אימוני הקבוצה צפוי להיות בעוד כחודש.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();