עידן פלדה. ממשיכים לעבוד



בן הדוד של דוראנט מגיע לעתידים
ספסל ,28/07/2013

בהוד השרון לא נחים. אחרי ההחתמות האחרונות של גרי גנדל, אלעד אליהו ודורי אסף, הגיעה גם בשורה על החתמת זר ראשון בקבוצה. מדובר בכריס מקריי (1.96) סווינגמן אמריקאי בן 29, בעל עבר מרתק, ולא רק בקטע המקצועי.

מריו מטלון בעפולה, זר חדש לקרית אתא

-- בני כהן --


במכבי הוד השרון ממשיכים לעבוד ולחזק את סגל הקבוצה לקראת העונה הקרובה. בקבוצה הודיעו היום (ראשון) על החתמתו של זר ראשון לקבוצה - כריס מקריי (29, 1.96).

מקריי, בעל עבר בNBA –, שם שיחק במילווקי באקס בעונת 06/07, סיים 4 שנים במכללת מרילנד המפוארת, בה גם היה מעורב בתקרית חד פעמית (בהמשך הכתבה). מקריי העמיד במהלך הקריירה ממוצעים טובים אך לאחרונה עבר פציעה בברך, והוא מגיע לשרון לתקופת ניסיון לעת עתה. במידה ויתגלה במלוא הכשירות, סביר להניח כי יריץ את קבוצתו של עידן פלדה לעונה שתזכיר את קודמתה.

במילווקי שותף מקריי ב-5 משחקים בהם לא קלע נקודות. בהמשך הקריירה חתם בליגת הפיתוח האמריקאית והופיע ב-23 משחקים בדאקוטה וויזארדס והעמיד ממוצעים של 11.8 נקודות, 3.0 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים ב-26 דקות למשחק. תחנה מעניינת נוספת בקריירה של השחקן בעמדות 2-3, היתה באוסטנד הבלגית, קבוצתו של שרון דרוקר ב-2008, שם העמיד ממוצעים יפים של 9 נק' הן בליגה והן באירופה.

לאחר מכן חתם מקריי, בן דודו של קווין דוראנט, ברימיני מהליגה השנייה באיטליה כשגם שם הצטיין וקלע 14 נק' למשחק (בנוסף ל4 ריב', 4 אס' ו-2 חט'). את השנתיים האחרונות בילה בבולון מהליגה הצרפתית השנייה. בשנה הראשונה קלע כמעט 16 נק' למשחק ואף נבחר לחמישיית העונה ושחקן ההגנה של הליגה. בעונה האחרונה עבר פציעה וניתוח במיניסקוס עובדה שפגעה במספריו, העמיד ממוצעים של 6.1 נק' ב-25 דק'. כמו כן מסר 2.9 אס' ואף חטף 2.2 למשחק. ימים יגידו אם גם הוד השרון ביצעה מחטף בעצם ההחתמה.

לפני הקריירה האירופית המפוארת, ניתן לציין כי לפני 8 שנים, באוגוסט 2005 נעצר השחקן לאחר קטטת רחוב רבת משתתפים בקמפוס האוניברסיטה, לאחר שהשוטרים טענו כי סירב לעזוב את המקום והתנגד למעצר. יהיה מעניין לראות העונה האם פלדה בחר בכדורסלן פרובלמטי או שמדובר באירוע יוצא דופן ולא משקף.

מי שעשה את הדרך ההפוכה השבוע הוא בובי ווקר שחתם לעונה בליגה הצרפתית השנייה

מאמן הקבוצה, עידן פלדה, נשמע מרוצה מאוד מההחתמה: "כריס דווקא ידוע באופיו השליו. הממוצעים שלו באירופה מצביעים על שחקן מגוון מאוד, שהרקורד שלו מדבר בפני עצמו. היתה לנו אפשרות להביא אותו בסכום נמוך עקב הפציעה שהיתה לו במיניסקוס והוא ייבחן בתקופת הניסיון."








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();