שפר. חוזר לכפר בלום



בשני: חגיגה בכפר בלום
ספסל ,27/07/2013

"משחק של פעם בחיים" למען הצלת מועדון הכדורסל של הפועל גליל עליון יתקיים בהשתתפות השחקנים הגדולים ששיחקו במדי הקבוצה ב-20 השנים האחרונות (19:00). הבטיחו את מקומם: עודד קטש, דורון שפר, ארז חזן, גור שלף, ליאור אליהו, יוגב אוחיון ועומרי כספי. פיני גרשון וארז אדלשטיין יאמנו את כוכבי שנות ה-90, מולי קצורין ודני פרנקו את אלה של שנות ה-2000.

בעוד יומיים (שני, 19:00) זה קורה. אחד האירועים המסקרנים והססגוניים של קיץ 2013 ייערך באולם בכפר בלום במהלכו ישחקו כוכבי הקבוצה של שנות ה-90 מול כוכבי שנות ה-2000. במשחק עצמו ישתתפו שחקני המועדון שזכו עימו בתואר האליפות בעונת 1992/3 כמו דורון שפר יחד עם ארז חזן, ניר מטלון, אמיר מוכתרי, לצד שחקנים ישראלים נוספים שדרכו על הפרקט בכפר בלום כמו גור שלף, ברק פלג, אורן עמיאל, אלון שטיין ועידו קוז'יקרו. את הקבוצה ידריכו פיני גרשון וארז אדלשטיין.

מהצד השני בקבוצת כוכבי שנות ה-2000, השמות הבולטים הם אלו של עומרי כספי, יוגב אוחיון, ליאור אליהו, יחד עם מרק בריסקר, שמוליק ברנר ויהוא אורלנד. מולי קצורין ודני פרנקו ידריכו.

ההפנינג יחל כבר בשעה 17:00 עם פתיחת דוכני אוכל ומכירת כרטיסים צמוד לאולם בכפר בלום, לאחר מכן ייערכו תחרויות קליעה לגילאים הצעירים וכן למשפחות. המשחק עצמו יפתח בשעה 19:00, לאחר מכן תיבחר חמישיית כל הזמנים של המועדון, ובסיום יתקיים פאנל "פעם בחיים" עם שחקני ומאמני העבר ומכירה פובית של פרטי לבוש ואספנות של הקבוצה.

קצת רקע:
לאחר עזיבת הקבוצה המקורית לגלבוע, הוקמה בגליל העליון קבוצה חדשה בליגה ב'. השנה שיחקה הקבוצה לראשונה בליגה הלאומית, והצליחה להגיע לפליי-אוף העליון למרות תקציב נמוך יחסית לליגה. עם זאת, בעקבות חוסר הצלחה בגיוס כספים, נמצאת הקבוצה בבעיה כלכלית לא פשוטה.

לאחרונה הוקם גוף כלכלי, שעומד מאחורי הקבוצה, בשם "הנבחרת הכלכלית". הנבחרת הזאת, שכוללת מעל עשרים אנשי כלכלה בכירים, אנשי חינוך, תרבות וספורט באזור, רואה בקבוצת הכדורסל את אחד הדברים המרכזיים בחיי התרבות, החינוך והספורט בגליל. הנבחרת מבינה את האתגר הכלכלי הגדול שניצב בפניה, ולא מתכוונת לוותר! היא לא תיתן לכדורסל בגליל ליפול בשנית.

במטרה לחבר את הקהילה לקבוצה, כפי שנעשה בהפועל תל אביב כדורסל, ובהפועל קטמון ירושלים בכדורגל, וגם במטרה לגייס כספים להפעלת הקבוצה, הושק החודש מועדון אוהדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. משחק הכדורסל "משחק של פעם בחיים" הוא חלק מרכזי מעבודת הנבחרת הכלכלית וצוות מועדון האוהדים "האריה השואג".

מחיר כרטיס למשחק: 50 ש"ח - פרטים נוספים ולרכישת מניות בקבוצה - http://www.hapoelgalilelion.co.il/fans.html
.
סגל השחקנים המלא למשחק:

כוכבי שנות ה-90: נדב הנפלד, אבישי גורדון, גיל סלע, פפי תורג'מן, דורון שפר, ברק פלג, ניר מטלון, גור שלף, גילי מוסינזון, אבנר יאור, עודד קטש, ארז חזן, אלון שטיין, אורן עמיאל, עידו קוז'יקרו, אמיר מוכתרי, אמיר בינו.

כוכבי שנות ה-2000: יפתח בליימן, מרק בריסקר, שרון ששון, לירון צ'רנה, אורי להב, ליאור אליהו, אילן ברקוביץ', יהוא אורלנד, שמוליק ברנר, שחר נחמיאס, יוגב אוחיון, אנטון קזרנובסקי, רז כהן, עומרי כספי.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();