איתי גרינבוים חתם בעפולה
ספסל ,24/07/2013

עירוני הפועל עפולה המשיכה הערב בהצהרת הכוונות שלה לקראת העונה הקרובה בליגה הלאומית. לאחר ההחתמה של איתן רוטנברג בקבוצה, הוחתם גם איתי גרינבויים(28, 1.93), אחד המצטיינים בליגה בעונה שעברה שהוביל את עירוני רמת גן לחצי גמר הפלייאוף.

גרינבויים עלה כבר בקריירה שלו עם מ.כ הבקעה ורמת אפעל לליגת העל והוא נחשב לאחד הגארדים המובילים בליגה. בעונה שעברה העמיד ממוצע של 11.5 נק' ו 4.7 אס'.

גרינבוים התייחס למעבר לעפולה השבוע ואמר:
"אני שמח שהגעתי למועדון גדול כמו עפולה, מועדון שהציב לעצמו מטרה לחזור למקומו הטיבעי בליגת העל. אני מאמין שיהיה לי חלק בהשגת המטרה הזו. אני מאמין שסביבת העבודה במועדון עליו שמעתי רק מילים חמות מכל מי ששיחק פה יחד עם המאמן רמי שהוא מאמן מוכח מהרמות הכי גבוהות תביא אותנו למקום בו אנו רוצים להיות בסוף העונה. אני חייב לציין שבשנים האחרונות יצא לי לראות את קהל העפולאי דוחף את הקבוצה שלו ואני מאמין שעם הקהל הזה ייתן לנו את הדחיפה שהוא יודע לתת השמיים הם הגבול.

רמי הדר, מאמן עפולה, התייחס להצטרפותו של גרינבוים ואמר: "אני מברך את איתי על הצטרפותו לקבוצה . איתי הוא שחקן מצוין, קשוח ואינטיליגנטי , ואדם בעל איכויות. צירופו של איתי מהווה אמירה של המועדון לגבי האופי והכיוון שלנו כקוצה .






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();