גנדל ממשיך בהוד"ש
ספסל ,18/07/2013

הפורוורד הוותיק, גרי גנדל, חתם הבוקר לעונה נוספת במכבי הוד השרון. עבור גנדל (33, 2.03), תהיה זו העונה הרביעית ברציפות בשורות הפינאליסטית, אם לא נחשיב את האפיזודה הקצרה בתחילת העונה שעברה, אותה פתח במדי היורדת, מכבי קרית גת. מי שכנראה לא ימשיכו בהוד"ש הם גיא דותן ועידו סטולרו.

-- בני כהן --

גנדל, שהתחיל דרכו בקבוצת הנוער של מכבי ראשל"צ, והספיק לעבור במספר מועדונים במהלך הקריירה, ביניהן הפועל ת"א, מכבי פ"ת ואליצור רמלה, עד שהתקבע בשרון, יחבור לדורי אסף שכבר חתם לפני מספר שבועות, והשניים יהוו את הבסיס לקבוצה.

מעניין יהיה גם לראות את החיבור בין גנדל הוותיק והמנוסה במועדון, לבין המאמן החדש בקבוצה, עידן פלדה, שנכנס לנעליו הגדולות של רועי חגאי. לאחר ההצלחה בעונה שעברה, וההעפלה לגמרסל הליגה מול נס ציונה, ינסו השניים לשחזר את ההצלחה גם העונה.

גנדל סיפר לספסל לאחר החתימה: "אני שמח לחתום זו השנה רביעית במכבי הוד השרון. זו קבוצה שמאוד חשובה לי, הרבה מעבר לעוד עבודה ולכדורסל. תודה למנחם ולאילן מההנהלה, ולאורי היו"ר, לגבי עידן פלדה, עדיין לא שיחקתי אצלו, אבל שיחקתי מולו הרבה ויש לנו חיבור מצוין ביחד. ננסה לשחזר את העונה הקודמת אבל זה לא יהיה קל, מפני שזו היתה עונה של פעם בדור מבחינת החיבור וההצלחה".

כעת, לאחר החתמתו של גנדל, מתכוונים במועדון להמשיך את מלאכת בניית הסגל לעונה הקרובה, כאשר האימונים מתוכננים להיפתח לקראת ספטמבר.

המאמן עידן פלדה: "לאחר שהחתמנו את גרי גנדל ואת דורי אסף, כעת אנו מעוניינים להחתים עוד שני שלושה ישראלים בכירים ומסביבם צעירים. לגבי הזרים, עדיין אין לקבוצה כאלה. כעת מחירי השוק גבוהים ואנחנו עדיין בשלב בו אנחנו בודקים אופציות".

מי שכנראה לא ימשיכו בקבוצה הם גיא דותן ועידו סטולרו, שמבוקשים בנהריה אצל מאמנם מהעונה החולפת רועי חגאי. חגאי עובד נחרצות על מנת להביא השנה את נהריה לשיא, וכבר החתים את ערן אסנטי ואופיר הובר. מנגד שחקני הבית של נהריה ערן סעודאי וג'ונתן בייז כרגע עדיין לא חתומים ובודקים אופציות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();