בלייזר. "מודה מעומק ליבי לעפולה"



"מרגיש מוכן לעשות את הקפיצה לליגה הראשונה"
ספסל ,18/07/2013

עוז בלייזר מסביר למידן כצנלסון מדוע בחר בבני הרצליה מכל הקבוצות שרדפו אחריו בקיץ ("מעריך מאוד את אפי"), מאמין בחוק הרוסי ("יותר צעירים יקבלו דקות") וחולם על הנבחרת הבוגרת ("מקווה להגיע לשם בעתיד הקרוב").

--- מאת מידן כצנלסון ---

בשקט בשקט, הפך עוזר בלייזר לאחד השמות הכי מבוקשים בשוק בקיץ האחרון. בעונה החולפת הוא הכפיל את ממוצעיו במדי הפועל עפולה מ-7.0 נק', 4.1 ריב' ומדד 7.7 לפני שנתיים ל-15.0 נק', 7.7 ריב' ומדד 18.4 שהציבו אותו כאחד הישראלים המובילים בליגת המשנה. לאחרונה הוא חתם בבני הרצליה, ולמרות שהוא יודע שהמעבר לליגת העל לא יהיה קל, הוא בטוח בעצמו: "אני מרגיש שאני ראוי לליגה הראשונה ומוכן לעשות את הקפיצה".

איך אתה מסכם את העונה שעברה עליך בעפולה?
"מבחינה אישית עשיתי את הפריצה והתקדמתי הרבה. נכנסתי למודעות של אנשי כדורסל, והכי חשוב: התבשלתי והרווחתי ניסיון. מבחינה קבוצתית, אני מאוכזב מזה שסיימנו את העונה מוקדם יותר ממה שציפינו, אבל אני חושב שבסך הכל הייתה לנו עונה טובה".

איך זה לעזוב מועדון כמו עפולה שכל כך נקשרת אליו?
"אני רוצה להודות מעומק ליבי לעפולה עפולה על שנתיים מדהימות, הם היו בשבילי כמו משפחה והפכו לבית חם ואוהב עבורי. קיבלתי את כל הכלים והבמה לשחק ועל כך אני רוצה להודות להם".

לא מעט קבוצות רדפו אחריך הקיץ. מה הטה את הכף לטובת בני הרצליה?
"הרגשתי שזה המקום הכי טוב בשבילי להתקדם. גם בגלל אפי בירנבוים שאני מאוד מעריך בתור מאמן שמקדם צעירים, וגם בגלל שזה מועדון שקט בלי יותר מדי לחץ".

לשחקן בן 20 שמגיע מהלאומית בדרך כלל לא קל להסתגל בליגה הבכירה.
"אני מאמין בעצמי ואני עובד קשה מאוד הקיץ כדי שהכניסה לליגת העל תהיה כמה שיותר חלקה. אני בטוח שבהתחלה זה לא יהיה קל, אבל אני יודע שברגע שאני אקבל את ההזדמנות, אני אקח אותה ויוכיח שמקומי על המגרש".

מה ההבדלים הבולטים בעינייך בין הליגה הראשונה לשנייה?
"דבר ראשון, יש הבדל גדול בפיזיות, באתלטיות ובמהירות. הרמה קצת יותר גבוהה, יש יותר זרים והישראלים יותר מנוסים, אבל אני חושב שהליגה הלאומית היא ליגה מצויינת ומעניינת מאוד, במיוחד בשביל שחקנים צעירים שרוצים להתקדם".

אחרי שנפרדת מנבחרות הגילאים, אתה מאמין שיש לך מקום בסגל הבוגרת בעתיד הקרוב?
"אני בהחלט מקווה להשיג לשם בעתיד הקרוב ולהמשיך לייצג את המדינה גם בנבחרת הבוגרת".

מה דעתך לגבי החוק הרוסי שחוזר השנה לליגת העל?
"לטעמי, החוק הרוסי כרגע קצת משפר את המצב, אבל זה לא מספיק. אני מקווה שבעזרתו יותר ישראלים צעירים יקבלו דקות, ואז כולם יראו שיש שחקנים טובים שיכולים להיות משמעותיים. אולי אז המאמנים והמועדונים ירצו לשתף את הישראלים, ולא רק בגלל שהם חייבים".

אז לדעתך צריך להפחית את כמות הזרים?
"בהחלט. יש מספיק ישראלים טובים שישחקו".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();