דאוסן. הכל עוד פתוח



נבחרת העתודה: כל האופציות למחזור האחרון
ספסל ,13/07/2013

נבחרת העתודה תפגוש הערב בשעה 18:00 את ספרד למשחק סיום שלב הבתים, כשהיא יכולה עדיין לסיים במקום השני בבית, אך גם לנשור למקום האחרון. כל התרחישים למשחקי הערב בפנים, כולל היריבות האפשריות במידה ונרד למשחקי הדירוג 13-20. שיהיה בהצלחה!

אתמול רשמה העתודה ניצחון בכורה בטורניר, 66:68 על בולגריה

טבלת הבית
1. לטביה 0:4
2. ספרד 1:2
3. רוסיה 2:1
4. ישראל 2:1
5. בולגריה 3:0

משחקי הערב (18:00)
ספרד – ישראל
רוסיה – בולגריה

תמונת מצב
לטביה המושלמת, שתנוח הערב, כבר הבטיחה את המקום הראשון בבית, אבל כל השאר – לפחות מבחינה תיאורטית – עדיין פתוח. ספרד מהמקום השני עדיין יכולה לרדת למשחקי הדירוג 13-20, בעוד בולגריה שעדיין מחפשת ניצחון בכורה יכולה להשתחל למשחקי הדירוג 1-12.

האופציות למחזור האחרון
א. ישראל מפסידה לספרד, בולגריה מנצחת את רוסיה

ישראל מסיימת במקום האחרון, אלא אם כן ההפסד של הרוסים יהיה בהפרש של לפחות 35 נקודות (אפשרות בלתי סבירה בעליל). בולגריה יכולה לעלות למשחקי הדירוג 1-12 אם תנצח בהפרש דו-ספרתי. במקרה כזה, ישראל תילחם במשחקי הדירוג 13-20 עם המפסידה בין שבדיה לקרואטיה הערב, המנצחת בין גאורגיה לסרביה וכנראה גם אסטוניה.

ב. ישראל מפסידה לספרד, רוסיה מנצחת את בולגריה

בולגריה נשארת במקום האחרון, ישראל מסיימת במקום הלפני אחרון. במקרה כזה, ישראל הולכת לבית אחד במשחקי הדירוג 13-20 עם אוקראינה, צ'כיה והמנצחת בין גאורגיה לסרביה הערב.

ג. ישראל מנצחת את ספרד, רוסיה מנצחת את בולגריה

נוצר בית משולש בין ישראל, ספרד ורוסיה במקומות 2-4. לצערנו, ההפרש הגדול בו הפסדנו לרוסים ישחק לרעתנו, ונצטרך ניצחון ב-15 נקודות כדי לעלות ל-12 הגדולות מהמקום השלישי בבית וניצחון ב-20 הפרש כדי לעלות מהמקום השני. במידה וננצח בהפרש צנוע יותר ונסיים במקום הרביעי, נקבל כאמור את אוקראינה, צ'כיה והמנצחת בין גאורגיה לסרביה בקרבות ההישרדות.

ד. ישראל מנצחת את ספרד, בולגריה מנצחת את רוסיה
ישראל מסיימת במקום השני בבית גם במקרה של ניצחון בנקודה, בעוד בולגריה ורוסיה הולכות יחד למשחקי הדירוג 13-20.

תקציר הניצחון על בולגריה







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();