דאוסן. הנבחרת חייבת אותו בשיאו



עתודה: משחק על כל הקופה
ברק חקלאי ,11/07/2013

ניצחון על רוסיה יחזיר את הנבחרת עד גיל 20 לתמונת מאבק העלייה למשחקי הדירוג 1-8. הפסד יקטין את הסיכויים. דרוקר: "המפתח יהיה לשחק קשוח".

נבחרת העתודה תתמודד היום (חמישי, 15:45) מול רוסיה במשחקה השני באליפות אירופה עד גיל 20. התבוסה ללטביה 59-87 ביום שלישי, ושני ההפסדים של הרוסים לספרד וללטבים, הפכו את המפגש בין שתי המדינות לקריטי מאוד.

במידה וישראל תנצח את רוסיה, היא תקבור את הנבחרת החזקה עמוק עמוק בירכתי הבית, בעוד הפסד של הכחולים-לבנים יקטין מאוד את האפשרות להעפיל למשחקי הדירוג 1-8, ויקרב את תום מעיין וחבריו לירידה לדרג ב'.

הצוות המקצועי יצפה לקבל הרבה יותר משחקנה המרכזי של הנבחרת, איגור קולשוב, שלא הצליח לבוא לידי ביטוי בהפסד ללטביה עם 6 נק'. גם שון דאוסן שאומנם הוריד 8 רב', אבל קלע רק 4 נק', יצטרך לחזור לעצמו, אם בעתודה חושבים על ניצחון מול הרוסים.

מאמן הנבחרת, שרון דרוקר, התייחס למשחק היום: "ראינו את הרוסים והם מאוד כישרוניים וכדי לנצח נצטרך לשחק כקבוצה. הבחורים שלנו מאוד רוצים ומשתדלים ונעשה הכל כדי לנצח את המשחק. המפתח יהיה לשחק קשוח, חזק ויחד. אין שום משמעות לעובדה שהם שיחקו שני משחקים ואנחנו נחנו. זה יום חדש ומשחק חדש והכל יכול לקרות".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();