חזן. גם הוא ישתתף



האריה השואג
ספסל ,09/07/2013

הקמת גוף כלכלי, מועדון אוהדים, משחק ראווה שכולל את קטש וכספי והרבה אופטימיות, כך מנסים בגליל העליון להישאר בנוף הכדורסל הלאומי ולא לתת לכדורסל לרדת מהבמה באזור כפר בלום.

---מאת ערן פינקו---

נדמה שבמועדון הצפוני לא מתכוונים לוותר בקלות. למרות קשייה בהעמדת תקציב לעונה הבאה בלאומית, פועלים שם בכל המישורים על מנת שהקבוצה תמשיך להתקיים. ב-29 ליולי, יום שני, יתקיים משחק ראווה בין שחקני שנות ה-90 לבין שחקני שנות ה-2000 של המועדון. כפתיחה לאירוע הססגוני, יתקיימו תחרויות קליעה לקהל הרחב.

חלק משחקני העבר שיעלו לפרקט, אפשר למצוא את עודד קטש, עומרי כספי, ארז חזן, ניר מטלון ואפילו אלוף המדינה הטרי עידו קוז'יקרו. "הפניה מאוד מחמיאה ומרגשת, הגליל זה המקום בו גדלתי והאולם בכפר בלום היה לי לבית במשך שנים רבות", מספר בהתרגשות ומוסיף רגע נוסטלגי משלו לגבי האזור כולו "הדבר שאני הכי מתגעגע אליו זה לראות את האולם מלא באוהדים מכל הגליל, קיבוצניקים עם מושבניקים וקרית שמונאים...שלכולם יש משאלה אחת וזה לראות את הקבוצה שלהם מנצחת".

לאחרונה הוקם גוף כלכלי, שעומד מאחורי הפועל גליל עליון, בשם "הנבחרת הכלכלית". הנבחרת הזאת, שכוללת מעל עשרים אנשי כלכלה בכירים, אנשי חינוך, תרבות וספורט באזור, רואה בקבוצת הכדורסל את אחד הדברים המרכזיים בחיי התרבות, החינוך והספורט בגליל. הנבחרת מבינה את האתגר הכלכלי הגדול שניצב בפניה ומטרתה העיקרית היא לתת לכדורסל להמשיך להתקיים באזור ולמנוע את נפילתו בגלל בעיות כלכליות.

לשם כך הקבוצה השיקה מחדש את מועדון האוהדים "האריה השואג" במטרה לחבר את הקהילה לקבוצה (דוגמת הפועל ת"א כדורסל והפועל קטמון בכדורגל) ולגייס כספים עבור התפעול השוטף של הקבוצה במהלך העונה.

מועדון האוהדים יחולק לשניים, מועדון הצעירים ו18 ומעלה. כל אחד מהם ישלם סכום כסף (בוגרים 360 לשנה, צעירים 100 לשנה) ויהיה זכאי להטבות רבות כולל כניסה חינם למשחק הראווה בסוף החודש.

לפרטים נוספים והרשמה ניתן לפנות לגלי כץ: 050-6716297
או למייל: contact@hapoelgalilelion.co.il
או באתר הקבוצה: http://www.hapoelgalilelion.co.il/fans.html

הכניסה לאירוע תהיה בתשלום כחלק מתרומה לקבוצה, שמשקיעה מעל ומעבר בהפקת האירוע. בגליל העליון סמוכים ובטוחים שיצליחו לגייס בסוף החודש סכום כסף לא מבוטל שייתן מקדמה לקראת העמידה בתקציב המינימום. עוד מאמינים שם שהאזור הגאוגרפי הגדול יחסית ימשוך אליו לא רק קהל, אלא גם משקיעים שיירתמו לבנייתה והצלחתה של הקבוצה.
על רקע משבר דומה בקבוצה קיבוצית אחרת, בגליל לא מתכוונים להרים ידיים ומנסים לגייס את כל מי שחשובה לו הקבוצה כדי לצאת מהמשבר הנוכחי.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();