רבינוביץ'. הביא גביע ראשון לרעננה



ארצית: חילופי מאמנים ברעננה
ברק חקלאי ,06/07/2013

ראובן רבינוביץ' יאמן את קבוצת הבוגרים של המועדון שמנמיכה ציפיות אחרי שנתיים אינטנסיביות בהן לא הצליחה להעפיל לליגה הלאומית. רון נוה חוזר לנוער ולמטרו-ווסט. שרון שוורץ שנבחר למאמן העונה, ימשיך בגילאים הצעירים יותר.

עירוני רעננה מינתה את ראובן רבינוביץ' כמאמן הקבוצה לעונה הקרובה. רבינוביץ', שאימן בעבר את הנוער לאומית של המועדון במשך 3 שנים, הוביל אותם לחצי-גמר הפלייאוף והוליך את נבחרת "מטרווסט" רעננה עד לגמר ליגת התיכונים, היה זה שהביא למועדון את גביע-המדינה הראשון שלו, עם זכייה בילדים בעונת 2011/12. הוא הוביל גם את קבוצת הילדים א' לאומית למעמד גמר אליפות המדינה בעונת 2004/05.

רבינוביץ', שנמצא במחלקת-הנוער השרונית ב-13 העונות האחרונות, יחליף בתפקיד את רון נוה, שהוליך את הקבוצה לצמרת הטבלה בשנתיים בהן היא קיימת והוביל אותה לזכייה בגביע האיגוד בעונתה הראשונה.

אחרי שבשנתיים האחרונות הציפיות ברעננה היו בשמיים אבל כרטיס העלייה ללאומית לא הושג, מנמיכים השנה ציפיות בפנינת השרון עם בניית קבוצה צעירה יותר, בה צפויים להשתלב במידה משמעותית עוד יותר בוגרי המועדון מהשנים האחרונות, כולל השלישייה שהוליכה את רעננה לאליפות הנוער - ירין איינהורן, דניאל שרפשטיין ונמרוד רינסקי. יחד עם עוד מספר צעירים שרובם גדלו במחלקה ושניים או שלושה שחקנים מנוסים יותר תנסה הקבוצה להשתלב במאבקי הצמרת.

נוה, המשמש כמנהל המקצועי של המחלקה, יאמן בעונה הקרובה את קבוצת הנוער לאומית, שזכתה לפני חודשיים באליפות המדינה לראשונה בתולדותיה, ואת נבחרת "מטרווסט". הוא יחליף בתפקיד את שרון שוורץ, ששימש כמאמן הקבוצה בשנתיים האחרונות ואף נבחר למאמן העונה. נוה, שזכה עם המעודון באליפות המדינה לנערים בעונת 2001/02 (במחזור של ניצן חנוכי וניר גולן), אימן לאחר מכן במשך 4 עונות את קבוצת הנוער לאומית והגיע איתה בכל שנה אל שלבי הפלייאוף. לפני שאימן את קבוצת הבוגרים הוא הוליך את קבוצת הילדים א' לאומית לגמר גביע-המדינה ולגמר אליפות המדינה ושנתיים לאחר מכן הודח עם קבוצת הנערים לאומית בחצי-גמר הפלייאוף. שוורץ ככל הנראה ימשיך בקבוצה אחרת במחלקת הנוער






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();