אסף. יקבל את המושכות בעתידים



דורי אסף עבר להוד השרון
ברק חקלאי ,30/06/2013

הגארד הנהדר ששיחק בעונה החולפת בעירוני ר"ג ישחק עבור עידן פלדה לאחר שחתם היום (ראשון) על חוזה.

עמית תמיר נשאר בר"ג, חתם לשנתיים נוספות

אחרי עמית תמיר (ר"ג) ואופיר הובר (נהריה), גם דורי אסף מצא קבוצה לעונה הבאה. הגארד הישראלי חתם בסגנית האלופה, מכבי הוד השרון, ויהיה השחקן המשמעותי הראשון בסגל של עידן פלדה. אסף ששיחק ב-2012/13 עבור עירוני ר"ג צבר 9.2 נק' ו-3.4 אס' ב-22.4 דק' למשחק.

אסף גדל במחלקת הנוער של בני הרצליה ובמקביל העלה את תיכון היובל המקומי לליגת העל. כבר מגיל צעיר נחשב לכישרון עולה ושיחק בנבחרות ישראל הצעירות (נוער, עתודה ואולימפית). אחרי עונה בה ישב על ספסלה של בני השרון, עבר לאליצור רמלה וכבר בגיל 19 הראה עד כמה פוטנציאל טמון בו עם 17.2 נק' ו-5.3 אס' למשחק. שנתיים גדולות נוספות שלו בהפועל יקנעם/מגידו ומכבי אשדוד הובילו את אלדד אקוניס להחזיר את הבן האובד הביתה לאולם היובל.

הפתיחה הייתה מצוינת ובמהלך 2010/11 העמיד ממוצע של 7.1 נק' ו-2.4 אס' ב-20.6 דק', אלא שאז הגיע פציעה קשה בגב שהשביתה אותו לתקופה ארוכה. כשחזר עונה לאחר מכן לא הצליח להיכנס לקצב והחליט לרדת בחזרה לליגה הלאומית.

אל עירוני נס ציונה (2011/12) הגיע בקול תרועה גדול וגם סיים טוב מבחינתו את התקופה בלב המושבה עם מספרים יפים - 12.8 נק' ו-5.5 אס'. דווקא העונה האחרונה שלו בר"ג סבלה מעליות וירידות כשלצד משחקים גדולים כמו זה מול גליל עליון (19 נק', 9 אס' ו-7 חט'), היו כאלה בהם מיעט לקלוע ולהוות פקטור בהתקפה הרמת גנית.

אסף הוא ההחתמה המשמעותית הראשונה בהוד"ש שמקווה שההצלחה מהעונה החולפת תגרום לשחקנים לרצות ולהגיע לאולם עתידים בתקווה להיחשף ולקבל את הבמה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();