נשאר סגול - תמיר חתם ברמת גן לשנתיים נוספות
ספסל ,30/06/2013

קפטן עירוני רמת גן עמית תמיר (33, 2.08) סיכם בקבוצה לשנתיים נוספות וינסה לסייע לה להצליח במטרתה לחזור לליגת העל.

עירוני רמת גן ממשיכה לאותת כי בכוונתה ללכת העונה ברצינות על עלייה לליגת העל. רמת גן החתימה היום (א') את עמית תמיר (33, 2.08) על חוזה לשנתיים נוספות. כזכור, תמיר הצטרף לעירוני רמת גן במהלך עונת 2011/12, ומן הרגע הראשון היה מהישראלים הבולטים של הקבוצה.

בעונה שעברה היה עמית אף הקפטן של הקבוצה, ושוב היה שחקנה המוביל וזכה אף להיבחר לחמישית העונה של אתר ספסל. תמיר היה מהאחראים לעונה המצויינת שנתנה רמת גן אשר נבלמה רק בחצי גמר הפלייאוף ע"י העולה לליגת העל, נס ציונה, מנקודה שנקלעה אחרי סיום הזמן החוקי.

תמיר קלע העונה 17.7 נק' למשחק ב-55% מ-2 ו-40% ל-3, לצד 8 כ"ח. נראה כי תמיר אשר היה ידוע במהלך הקריירה שלו כשחקן המרבה לעבור בין קבוצות מצא את מקומו ברמת גן, בה יש הערכה רבה לפועלו המקצועי והחברתי כאחד.

תמיר מצטרף לעודד שעשוע ואיגור מאיור אשר כבר חתומים בקבוצה. רמת גן שמה לעצמה מטרה לשמור על הסגל מן העונה הקודמת ככל שתוכל, כך שתמיר היה אחת ממטרותיה העיקריות מתחילת הקיץ. בקבוצה מקווים כי גם עמי נאווי ימשיך בקבוצה, כשגם איתי גרינבוים ותום חבקין אשר שיחקו העונה בסגול מועמדים להמשיך עונה נוספת.

עמית תמיר מסר בתגובה לחתימתו: "אני שמח מאוד ומאושר להמשיך ברמת גן. אני מאמין שבכל הבחינות רמת גן עושה את הצעדים הנכונים כדי לחזור לקדמת הבמה בכדורסל הישראלי. אני עובד קשה כדי לבוא מוכן ויותר טוב לעונה הבאה והמטרה היא להשלים את מה שהתחלנו השנה: להחזיר את החיבור עם הקהל ברמת גן ולעלות לליגת העל."

עומרי פורת, מנכ"ל עירוני רמת גן מסר בתגובה להחתמה: "עמית תמיר הפך לשחקן בית של המועדון. מעבר לתרומה הענקית שלו מדי שבוע בפן המקצועי עמית הוא הקפטן שלנו. הוא זה ששולח הודעות לפני משחקים, זה שמארח את השחקנים אצלו בבית וזה שמקשר בין ההנהלה לשחקנים. אין ספק שההחתמה לשנתיים מוכיחה את ההערכה שלנו כלפיו ואת שלו כלפינו. אני שמח שהוא יהיה חלק מאיתנו לשנתיים הקרובות."







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();