ברתנא. אם תהיה קבוצה הוא יאמן אותה



מחפשים קצה חוט
ספסל ,25/06/2013

ניצחונות גדולים על העולה לליגת העל, העפלה לפלייאוף העליון וקהל שממלא מידי שבועיים את האולם בכפר בלום, עדיין לא מבטיחים להפועל גליל עליון עונה נוספת בליגה הלאומית. ערן פינקו מדווח מהצפון הרחוק.

כמידי קיץ קבוצות הכדורסל של ליגת העל והליגה הלאומית במירוץ אחר משקיעים אשר ייתנו חמצן להמשיך ולהתקיים. אחרי שהוקמה מחדש, נרשמה לליגה ב' ועשתה את כל הדרך עד לליגה הלאומית, הפועל גליל עליון נמצאת הקיץ במצב תקציבי לא פשוט. למרות שהצליחו לכסות את הגרעון התקציבי של העונה הקודמת בזכות עזרת המועצה, רק עכשיו מתפני בהנהלה בניסיונות למצוא מקורות מימון ל-2013/14.

יו"ר הקבוצה, גלעד עברי, לא נשמע אופטימי במיוחד: "כרגע מקומנו בליגה הלאומית עדיין לא הובטח. לוח הזמנים הצפוף והלחוץ דוחק בנו למצוא מקורות פיננסים על מנת לקיים את פעילות הקבוצה בעונת המשחקים הבאה. במהלך אוגוסט יתקיים דיון במליאת המועצה האזורית גליל עליון ושם יוחלט האם ועד כמה לאשר את תמיכתם בקבוצה. בינתיים אנחנו עובדים במרץ רב כדי להביא משקיע/ספונסר רציני שיהיה מוכן לקחת על עצמו את ההשקעה בקבוצה. אנחנו אמורים עד ה15 ליולי להעמיד תקציב מינימום של מיליון שקל כולל בטחונות לאיגוד הכדורסל. אני לא רוצה לדבר כרגע על מצב שאם לא, אני כרגע מכוון למצב שתהיה קבוצה בליגה הלאומית עם תקציב ראוי. נכון לשיחתנו כרגע, אין שום קצה חוט באשר לכסף שיוזרם לתפעול הקבוצה".

צריך לזכור שגליל עליון זה לא רק השם, אלא גם הרוח הלכה למעשה בשטח. במשחקיה הביתיים העונה, הגיעו בממוצע 800 צופים. זהו מספר גדול יחסית לקבוצה בליגה הלאומית. האזור כולו חי ונושם ספורט ובפרט זה את קבוצת הבוגרים של המועדון. היכולת שלהם למצוא משקיע היא לא גדולה בינתיים, אך צריך לזכור שהפוטנציאל גדול ביחס לקבוצות אחרות בליגה.

אלו שבועות קריטיים לא רק עבור תושבי המועצה האזורית גליל עליון, אלא גם לחובבי הכדורסל באשר הם. בהנהלת הקבוצה נשארים אופטימיים, אך גם הם יודעים שבלי השקעה גדולה, הקבוצה לא תוכל להתקיים במתכונתה הנוכחית. לאור היכולת ורוח הקבוצה מהעונה האחרונה יהיה חבל לראות את גליל עליון מחוץ לנוף או אולי בנוף אחר קצת רחוק יותר מאור הזרקורים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();