פלדה יחליף את חגאי בהוד"ש
ספסל ,24/06/2013

הפינאליסטית של העונה שעברה בלאומית עשתה צעד ראשון לקראת העונה החדשה כשהחתימה בשורותיה את המאמן עידן פלדה, במקומו של רועי חגאי שחתם בנהריה.

-- בני כהן, קורל שמש --

פלדה, שזכור בעיקר כמאמן באר יעקב בשנים עברו (בעיקר בקבוצה הגדולה מלפני שתי עונות שעשתה צרות צרורות להפועל ת"א בגמר הלאומית), החל את העונה שעברה במכבי קרית גת מהלאומית אך הרומן לא עלה יפה ודרכיהם של שני הצדדים נפרדו במהרה, כבר לאחר מס' מחזורים.

כעת ייכנס לפלדה לנעליו הגדולות של מאמן העונה בלאומית, רועי חגאי, שהוביל כנגד כל הסיכויים את מכבי הוד השרון לגמר האחרון מול נס ציונה, וחתם בעונה הקרובה בעירוני נהריה בעלת היומרות.

בעיקר יהיה מרתק לראות האם לאחר ההצלחה בעונה האחרונה, יצליח פלדה לבנות מסורת בהוד השרון ולהפוך את הקבוצה לדיירת קבועה בצמרת הליגה. גם לגבי חוק הכרטיס הכפול עדיין לא ברור אם יהיה שיתוף פעולה ועם איזו קבוצה מליגת העל אם בכלל.

מבחינת הסגל, נכון לעכשיו אין שחקנים משמעותיים שחתומים בהוד השרון, אך כמובן שכעת עם החתמתו של פלדה, תחל מלאכת הרכבת הקאדר במועדון.

עידן פלדה סיפר לספסל: "פגשתי אנשים נפלאים כאן בהוד"ש. אנחנו אומנם קבוצה עם תקציב לא גבוה, אבל המטרה שלנו תהיה מקומות 1-8. ננסה ליצור קבוצה מנצחת שלקהל יהיה כיף לאהוד". לגבי הסגל שיבנה אמר: "שחקנים על הכוונת עדיין אין , התהליך רק התחיל , נזרקו שמות לחלל האוויר אך המלאכה מרובה. יהיה קשה להשאיר את השחקנים של עונה שעברה בגלל התקציב המצומצם אך ננסה לעשות כל שביכולתנו "






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();