עוזי. חוזר לאמן קבוצת בוגרים



עמיר עוזי יאמן את יבנה
ברק חקלאי ,24/06/2013

המאמן בן ה-40 שמשמש כמנהל המקצועי במחלקת הנוער של המועדון מזה שמונה שנים חתם על חוזה לשתי עונות בקבוצה הבוגרת. "אשאף לשלב שחקנים מקומיים במטרה לבנות בסיס חזק לשנים הבאות".

אליצור יבנה השלימה די מהר עם עזיבתו של נתי כהן למכבי אשדוד אחרי שלוש שנים כמאמנה הראשי, והחתימה היום (שני) לשנתיים את עמיר עוזי. המאמן בן ה-40 שבעברו תקופות קצרות על הקווים של עירוני ר"ג והפועל חולון בליגת העל, קיבל את הג'וב אחרי שמונה שנים בהן שימש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער.

"אליצור יבנה נחשבת בשנים האחרונות לקבוצה מובילה בליגה הלאומית". אמר עוזי לאחר החתימה. "כמי שמכיר את הליגה כפלטפורמה לקידום צעירים, אשאף לשלב שחקנים מקומיים במטרה לבנות בסיס חזק לשנים הבאות וכמובן לבנות קבוצה שמחה ולוחמת שתביא גאווה לעיר ולקהל המקומי. אני מודה על האמון שניתן בי".

יו"ר יבנה, שאול דוד, התייחס אף הוא להחתמה החדשה: "אני מברך את עמיר על בחירתו כמאמן הקבוצה. ההכרות בינינו היא רבת שנים ואנו מעריכים את עבודתו. טבעי שלאחר שנים במחלקת הנוער הוא יוכל לתרום לנו בקבוצת הבוגרים. עמיר ידוע כמאמן מקצוען ושקדן ואני בטוח שימשיך להצעיד את הקבוצה להישגים כפי שהיו בשנים האחרונות".

עוזי החל את הקריירה בהפועל גבעתיים בה אימן במשך שבע עונות בכל הקבוצות הצעירות של המועדון. בנוסף עבד בתיכון שב"צ המקומי. בהמשך שימש כעוזר מאמן בבוגרים של הפועל ת"א. תפקידיו הראשונים כמאמן ראשי היו בגבעתיים, רמת אפעל, הפועל לוד ומכבי רחובות.

בעונת 2008/9 היה עוזרו של רובי בלינקו בעירוני ר"ג. לאחר פתיחה נוראית של הזיסמנים (0:5) החליף את בלינקו בתפקיד והצליח להשאיר את הקבוצה בליגת העל אחרי ניצחון בסדרת ההישרדות מול עירוני קריית אתא. עונה לאחר מכן קיבל בהפתעה את הפועל חולון, אולם פתיחה רעה וחיבור לא טוב עם הקהל גרמו לפיטוריו המהירים.

בעונת 2010/11 הספיק עוזי לסכם בעירוני נהריה, אולם בסופו של דבר ויתר על האפשרות לאמן בצפון הרחוק. רגע לפני פתיחת הליגה החליף את חנן הירשוביץ' במ.כ הבקעה. שישה מחזורים הספיקו לדורון הרציקוביץ' ומוטי אמסלם שהחליטו לפטרו אחרי הפסד ביתי מביך להפועל יקנעם/מגידו 87-80 וכשהקבוצה הייתה במאזן של שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים ומוקמה רק במקום השישי. אבי אשכנזי החליפו בתפקיד והצליח לזכות עם הקבוצה באליפות ולעלות אותה לליגה הראשונה. שמו של עוזי נקשר בקיץ 2011 שוב עם עירוני ר"ג והצדדים כבר הגיעו להסכמה, אבל בסופו של דבר בזיסמן העדיפו לתת את המושכות לדני גוט.

כזכור אשדוד ויבנה סיכמו ביניהן על עסקה שבמהלכה יקיימו שתי הקבוצות את "הכרטיס הכפול" בו שחקן צעיר (עד גיל 22) יוכל לשחק במקביל בעיר הנמל הדרומית וכן בשפלה. יהיה מעניין לראות האם עוזי יתמוך במהלך, איזה שחקן הוא יקבל, ומה תהיה ההשפעה שלו על הקבוצה מהלאומית. כרגע אף שחקן משמעותי עדיין לא חתום במועדון.

יבנה הצליחה להגיע בעונה החולפת עד לרבע גמר הפלייאוף וזאת למרות תקופה לא קלה שעברה על המועדון. שמות גדולים הוחתמו במהלכה, ביניהם אלעד הופמן, נועם מטלון, אופיר פרחי, ברייאן לאינג ואיגור נסטרנקו, אולם הקבוצה לא הצליחה להתחבר. את הליגה הסדירה סיימה קבוצתו של נתי כהן רק במקום השישי ובפלייאוף נחלה הפסד למכבי הוד השרון שהגיעה עד למעמד הגמר.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();