חוזר הביתה - עודד שעשוע חתם בר"ג
ספסל ,19/06/2013

עירוני רמת גן שמכוונת גבוה מאוד לעונה הקרובה, עשתה הערב(שלישי) החתמה משמעותית ראשונה. עודד שעשוע, אשר החל את הקריירה המקצוענית שלו במועדון חוזר אליו לאחר כמעט עשור, וסיכם את תנאיו לשנתיים.

-- גל גרינברג --

עירוני רמת גן סיימה את העונה האחרונה בתחושת החמצה מסויימת. מצד אחד הקבוצה נתנה סיבוב שני מרשים וריצת פלייאוף מדהימה אשר נעצרה רק בהחלטת שיפוט שגויה אחת, אך מנגד, במועדון התאכזבו מאי ההעפלה לליגת-העל. רמת גן אשר הולכת לפתוח את עונתה הרביעית ברציפות בלאומית, החליטה ללכת השנה על עלייה בכל הכוח, ועשתה הערב הצהרת כוונות מרשימה, עם החתמתו של עודד שעשוע (31, 1.86). ההחתמה של שעשוע מרגשת במיוחד עבור רמת גן ואוהדיה, מכיוון שמדובר בשחקן בית שגדל במועדון, זכה איתו באליפות בנוער והיה שותף להישג השיא של הקבוצה הבוגרת בעונת 2001-2.

שעשוע כאמור החל את דרכו המקצוענית בקבוצה הבוגרת של רמת גן. הוא הצטרף לקבוצה בגיל נוער לאחר שגדל בהפועל גבעתיים, וזכה איתה באליפות הנוער לאומית בשנת 2000. בקבוצה הבוגרת של רמת גן הוא שיחק במשך ארבע עונות, כאשר הזכורה מכולן היתה עונת הפריצה שלו, בשנת 2001/2. באותה עונה סייע לרמת גן להגיע עד לגמר הפלייאוף, ובה נבחר לתגלית העונה. בעונת 04/05 הפך לאדום ושיחק תחת אפי בירנבוים בהפועל ת"א. שנה אחת הספיקה לו והוא נדד שוב הפעם לעירוני אשקלון. גם בדרום הוא לא חתם קבע והחליט לחזור למרכז הפעם למכבי ראשל"צ. דווקא בעיר היין שעשוע מצא בית חם ושיחק בקבוצה המקומית שלוש עונות. לאחר מכן הספיק לעבור לנהריה, טבעון בליגה הלאומית, שוב ראשון, הפועל חולון ובעונה שעברה שיחק באשקלון.

שעשוע אמור להיות מהישראלים המובילים בקבוצה הרמת-גנית. סוכנו אבי זילברמן ומנכ"ל רמת גן עומרי פורת סיכמו את תנאיו של שעשוע לשנתיים, כשבקבוצה בהחלט מקווים שהעונה השנייה תהיה בליגת העל.

ברמת גן חתום כרגע בעונה הבאה מלבד שעשוע רק איגור מאיור, שחקן נבחרת העתודה, לו חוזה לשנתיים נוספות. בקבוצה עושים מאמצים כבירים להשאיר חלק גדול מן הסגל מהעונה שעברה, כשעמית תמיר, איתי גרינבוים ותום חבקין הם אלו אשר לגביהם נעשים המאמצים העיקריים. בנוסף, בקבוצה מקווים לראות את מאמנה בעונה החולפת, עמי נאווי, ממשיך לעונה נוספת.


תגובות:

עודד שעשוע:
"אני נורא מתרגש לחזור לבית, למקום שגדלתי בו. אני חושב שעכשיו זה הזמן הכי נכון גם מבחינתי וגם מבחינת רמת גן לחזרה שלי. הלב סימן לשם ואני מקשיב למה שהלב אומר."

עומרי פורת, מנכ"ל רמת גן:
"אני מתרגש מאוד מההחתמה הזאת. מהניסיון הקצר שלי זו ההחתמה הכי מרגשת שעשיתי. אני זוכר את עצמי כילד בקט-סל של המועדון רואה את עודד בנוער ולאחר מכן בקבוצה הבוגרת. אני חושב שעודד הוא האדם והשחקן המתאים ביותר להמשיך את הדרך שהתחלנו בעונה שעברה - להחזיר את המועדון הזה למקומו הטבעי שזה ליגת העל. המו"מ היה מהקלים שהיו לנו בגלל הרצון המשותף של שני הצדדים. הפגישות שלנו כללו יותר העלאת זכרונות מהעבר מאשר דיבורים על החוזה, גם בעזרתו של אבי זילברמן. הדבר החשוב ביותר מבחינתנו הוא שהצלחנו להחזיר את עודד הביתה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();