כהן. הראשון שינצל את החוק



"הכרטיס הכפול" יוצא לפועל
ברק חקלאי ,17/06/2013

מכבי אשדוד ואליצור יבנה סיכמו ביניהן על שיתוף פעולה בעונה הבאה. שחקנים מהדרום צפויים לשחק במקביל בעיר הנמל ובשפלה. התוכנית עדיין לא אושרה סופית בנשיאות איגוד הכדורסל. במנהלת טוענים כי ישנן עוד קבוצות שמעוניינות בחוק החדש. שחקני הלאומית ירדו כנראה מאיומי השביתה.

קבוצות ראשונות בליגת העל והלאומית שהחליטו להשתמש בחוק "הכרטיס הכפול" בעונה הקרובה - מכבי אשדוד ואליצור יבנה. כזכור, המועדון הדרומי החתים לפני מספר ימים את נתי כהן כמאמנו הרשמי, והפתיע לא מעט אנשים לאחר שרוב המאמנים הבכירים הפנויים בשוק רואיינו, ביניהם אפי בירנבוים, אריק אלפסי וננו גינזבורג. כהן עצמו אימן בשלוש השנים האחרונות את יבנה, ושיתוף הפעולה הזה נראה הגיוני.

אשדוד ככל הנראה הולכת לסוג של עונה פיננסית והחתמתו של כהן מעידה בין השאר על רצונה להסתמך על שחקנים צעירים שזולים משמעותית מהישראלים הבכירים. בעונה שעברה שיחקו במדי האשדודים שלושה שחקנים עד גיל 22: ברק חדד, דביר ישראל ובנצי באס שעזב.

חשוב לציין כי חוק "הכרטיס הכפול" אשר יזמו ראש האגף המקצועי באיגוד הכדורסל אריק שיבק, יו"ר הועדה המקצועית משה ווינקרנץ ויו"ר מנהלת הליגה הלאומית משה קליסקי ואושר על ידי דירקטוריון מנהלת ליגת העל בכדורסל, עדיין צריך לעבור את אישור נשיאות איגוד הכדורסל.

במנהלת טוענים עוד כי מספר קבוצות נוספות משתי הליגות הראשונות מעוניינות בחוק ה"מדף" (לא חובה) אותו מציעים שתי המנהלות. מנגד כבר עכשיו ברור כי רוב מאמני הליגה הלאומית לא יסכימו לקבל שחקן שחצוי ולא יעמוד לרשותם בכל האימונים.

במקביל נראה כי הרצון של שחקני הלאומית הוותיקים לצאת במאבק כנגד החוק, וכן חובת ההכרח להעמיד בכל קבוצה חמישה שחקנים מתחת לגיל 24 ירד מהפרק והם השלימו עם המצב.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();