יבזורי. זכייה שנייה ברציפות



גלבוע/גליל שמרה על התואר
ספסל ,22/04/2013

לפני שנה גברו חניכיו של ליאור ליובין בגמר הליגה הבלקנית על לבסקי סופיה לאחר הארכה, היום הם נזקקו לשתי הארכות בדרך לניצחון 79:87. ראקים סנדרס נבחר למצטיין עם 30 נקודות ו-17 ריבאונדים. יניב גרין קלע 16 נק' וכפה את ההארכה הראשונה מהקו.

הפועל גלבוע/גליל שמרה הערב על תואר אליפות הליגה הבלקנית, אחרי ניצחון 79:87 בהארכה כפולה על לבסקי סופיה, בגמר שנערך בבולגריה.

כמו בגמר של העונה שעברה שנערך בגן נר, גם הפעם הובילה לבסקי בחלקים ארוכים של המשחק, אבל חניכיו של ליאור ליובין ידעו להתעשת במאני טיים. יניב גרין, שהצטיין בחצי הגמר מול קומאנובו והיה נהדר גם הערב, שלח את המשחק להארכה הראשונה עם שתי קליעות עונשין מדויקות, 63:63.

בחמש הדקות הנוספות גלבוע קיבלה יותר מהזדמנות אחת לסגור את הסיפור, אבל מרינוביץ' השווה עם שתי קליעות עונשין והמשחק נכנס להארכה שנייה אחרי החטאה של נמרוד טישמן מבחוץ. 9 נקודות ללא מענה של האדומים, שנראו מרוכזים יותר, סגרו סיפור וסידרו לגלבוע תואר שני ברציפות.

ראקים סנדרס היה נהדר עם 30 נקודות ו-17 ריבאונדים ונבחר לשחקן המצטיין בגמר. יניב גרין הוסיף 16 נקודות וג'מאר סמית' 14. מרקו מרינוביץ' הוביל את לבסקי עם 18 נק' ו-8 ריב'.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();